Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe Zeelandnet en DELTA webmail

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Is er ook iets mis met het forum. ??
    Ik wil reageren en krijg dan steeds inloggen. Terwijl ik ingelogd ben.
    Wilde je bericht citeren en krijg melding iets mis met "
    0 error
    Maat wordt wel geplaatst zie ik later
    Laatst bewerkt door cschults; 25 Sep 2020, 12:49. Reden: Laatste zin

    Reageer


    • #47
      Krijg als ik reactie wil plaatsen opes iets mis ) error
      Maar ik ben nml iets nuttigs kwijt in de mailbox, OF ik kan het niet vinden.
      Het ZOEKVENSTER

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

        Krijg als ik reactie wil plaatsen opes iets mis ) error
        Maar ik ben nml iets nuttigs kwijt in de mailbox, OF ik kan het niet vinden.
        Het ZOEKVENSTER
        Op het pijltje klikken (uitklappen) rechts in je mailbox

        ( bij de rode pijl)
        Bijgevoegde bestanden
        Laatst bewerkt door driepinter; 25 Sep 2020, 13:23.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Op het pijltje klikken in je mailbox
          Dat is om te selecteren, tenminste bij mij
          Ik wil een mail opzoeken, er was daarvoor rechtsboven in de oude mail een zoekvenster en dat zie ik nergens meer.
          Bijgevoegde bestanden

          Reageer


          • #50
            Gevonden Nou ja. Work around meer.

            Je gebruikt de toetsen Ctrl + F en er verschijnt een zoekvenster wat N.B. nog werkt ook.

            Reageer


            • #51
              Klik op 't vergrootglaasje, zoek op 'webmaster' en vind alle mailtjes van de webmaster...

              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_24.jpg
Bekeken: 614
Grootte: 20,0 Kb
ID: 187393

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                Die blijven dezelfde grootte.
                Waar kan ik in de nieuwe vormgeving vinden hoeveel ik van de mailboxruimte gebruikt heb?

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door KeesT Bekijk bericht

                  Waar kan ik in de nieuwe vormgeving vinden hoeveel ik van de mailboxruimte gebruikt heb?
                  Instellingen > Mappen > Inbox > Grootte
                  Bijgevoegde bestanden

                  Reageer


                  • #54
                    driepinter Dank je, maar dat is alleen de inbox. Het gaat mij om het geheel, inclusief Archief. Voorheen stond dat linksonderaan met een percentage, hoeveel je van de 20 MB (?) in gebruik hebt. Dat gegeven kan ik nu nergens meer vinden.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door KeesT Bekijk bericht
                      driepinter Dank je, maar dat is alleen de inbox. Het gaat mij om het geheel, inclusief Archief. Voorheen stond dat linksonderaan met een percentage, hoeveel je van de 20 MB (?) in gebruik hebt. Dat gegeven kan ik nu nergens meer vinden.
                      Over de ruimte zou ik me geen zorgen maken want de e-mailbox is standaard 10 Gb en je kunt maximaal
                      20 e-mailadressen aanmaken.

                      Laatst bewerkt door driepinter; 2 Oct 2020, 19:36.

                      Reageer


                      • #56
                        Het nazien van de grootte van de totale e-mailbox is altijd te controleren via het mijnDELTA account.

                        Klik na het inloggen op 'zelf regelen' - 'internet' - 'beheer je e-mailadressen'

                        Kies het betreffende e-mailadres en klik bij 'grootte' op de 10 GB link

                        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: grootte e-mail box.jpg
Bekeken: 587
Grootte: 27,5 Kb
ID: 187559

                        Reageer


                        • #57
                          Bedankt, dit zocht ik.

                          Reageer


                          • #58
                            Al meer dan een maand kan geen e-mails ontvangen of verzenden! Uren aan de telefoon maar kan schijnbaar niet terug gezet worden?
                            Dit allemaal door een fout die is gemaakt bij jullie, Opeens zonder bericht werd mijn abonnement stop gezet?
                            Schijnbaar hadden ze mail verkeer van 1,5 jaar geleden gelezen, dat ik van glasvezel terug naar kabel wil.
                            Alles is weer hersteld, maar heb nog steeds geen e-mailadressen in beheer!
                            Maar ze zeggen onze speciaal expert is er mee bezig (laat me niet lachen)

                            Ben diep teleur gesteld door Delta en Zeelandnet! Heb daarom na 28 jaar besloten over te stappen naar KPN

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door jjdejonge Bekijk bericht
                              Al meer dan een maand kan geen e-mails ontvangen of verzenden! Uren aan de telefoon maar kan schijnbaar niet terug gezet worden?
                              Dit allemaal door een fout die is gemaakt bij jullie, Opeens zonder bericht werd mijn abonnement stop gezet?
                              Schijnbaar hadden ze mail verkeer van 1,5 jaar geleden gelezen, dat ik van glasvezel terug naar kabel wil.
                              Alles is weer hersteld, maar heb nog steeds geen e-mailadressen in beheer!
                              Maar ze zeggen onze speciaal expert is er mee bezig (laat me niet lachen)

                              Ben diep teleur gesteld door Delta en Zeelandnet! Heb daarom na 28 jaar besloten over te stappen naar KPN
                              Dan krijg je dus je mail(adressen) zeker niet terug.

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door jjdejonge Bekijk bericht
                                Heb daarom na 28 jaar besloten over te stappen naar KPN
                                Jammer dat je deze ervaring hebt gehad. Soms gebeurt dat - in frustratie lopen (re)actie(s) dan niet meer in de pas waardoor ongewenste situaties ontstaan.
                                Laat je nog eens weten hoe die overstap is verlopen en of je daarna gewoon weer zonder problemen kunt e-mailen?


                                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X