Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe Zeelandnet en DELTA webmail

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe Zeelandnet en DELTA webmail

    De online webmail voor Zeelandnet en DELTA wordt vernieuwd.

    De online mail heeft dezelfde functionaliteiten met een nieuwe vormgeving. De nieuwe versie is nu ook geschikt voor gebruik op tablet en mobiele telefoon. De nieuwe vormgeving zal wel even wennen zijn; het loginscherm en de berichten weergave is behoorlijk anders.

    De Delta webmail wordt vandaag omgezet naar de nieuwe versie. Die van Zeelandnet volgt maandag.

    Via dit topic zullen we je de komende tijd informeren over de status van de webmail.

    Het nieuwe loginscherm:


    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: webmail-2.png Bekeken: 0 Grootte: 21,8 Kb ID: 186331
    ?
    Webmail op PC:

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: webmail-1.png Bekeken: 0 Grootte: 66,2 Kb ID: 186332

    Webmail op Mobiel:

    ? Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: mobiel-weergave2.png Bekeken: 0 Grootte: 59,7 Kb ID: 186336

  • #2
    Mooi we wachten volgende week af wat het wordt !

    Reageer


    • #3
      we houden we een mix van wolken, zon en enkele buien. De temperatuur schommelt rond de 20 graden, wat iets koeler dan gebruikelijk is voor deze tijd van het jaar. In de loop van de week laat de verwachting en toenemende kans op een droger weertype met meer zon zien. De temperatuur lijkt dan ook enkele graden te stijgen naar 20-22 graden.


      [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
        De online webmail voor Zeelandnet en DELTA wordt vernieuwd.
        Jeroen, blijven de groottes van mailboxen hetzelfde?

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Die blijven dezelfde grootte.

          Reageer


          • #6
            Mag ik vragen wat er mis is met de huidige Roundcube en het vorige Squirrelmail?

            Reageer


            • #7
              Deze is anders dan Caiway. Maar dit is dus recent gewijzigd bij Delta?
              Wie weet volgt Caiway later.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 Sep 2020, 23:22.

              Reageer


              • #8
                Het enigste vreemde hieraan is dat het bij ZeelandNet nog niet gebeurd is.

                Wellicht dat het door de recente ddos aanvallen is uitgesteld.

                Maar het ziet er goed uit op een mobiele telefoon.
                Bijgevoegde bestanden
                Laatst bewerkt door driepinter; 20 Sep 2020, 08:26.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Het enigste vreemde hieraan is dat het bij ZeelandNet nog niet gebeurd is.
                  Jeroen zeelandnet is nog steeds Roundcube; delta kom ik niet in (logingegevens worden geweigerd
                  Kun je hier even naar laten kijken? Dank.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Tim Bekijk bericht
                    Mag ik vragen wat er mis is met de huidige Roundcube en het vorige Squirrelmail?
                    Daar is niets mis mee. Er zijn voor Roundcube hele mooie responsive skins beschikbaar die dus ook op een smartphone perfect te gebruiken zijn.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      In het verleden hebben we squirrelmail gebruikt maar roundcube werkt fijner en biedt meer opties.

                      Webkabouter Zowel Zeelandnet en Delta gebruiken roundcube. De nieuwe responsive versie van roundcube is voor Delta donderdag live gegaan.
                      Die van Zeelandnet (omdat hier meer gebruikers zijn) volgt vandaag.

                      Inloggen met je Delta mailadres op https://webmail.delta.nl/ werkt niet?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                        Inloggen met je Delta mailadres op https://webmail.delta.nl/ werkt niet?
                        Nee, helaas nog niet. Wellicht komt dit doordat ik in mijndelta hetzelfde email adres gebruik als voor de webmail van Zeelandnet.nl?
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Goedemorgen,

                          Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel moet wennen aan de nieuwe interface.
                          Wat ik nog mis is de link naar het spamfilter. Niet dat die heel fijn werkte, maar ik kon wel mijn lijst met geblokkeerde mails bekijken of daar toch niet iets tussen zat die ik wel had moeten hebben.
                          Komt het spamfilter, of een ander, nog terug ?

                          Reageer


                          • #14
                            Op een mobiele telefoon is mijn lijst met contactpersonen leeg, gelukkig is dit in de web interface niet het geval
                            dus kwijt zijn ze niet.
                            Bijgevoegde bestanden

                            Reageer


                            • #15
                              @edsults De link naar de spamfilter is weer terug.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X