Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Spam
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtWaarop baseer je dat?
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtGMail's Spamfilter haalt WEL de troep eruit die het SpamFilter van Delta Fiber vrolijk doorlaat.
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtErger nog, je betaalt er indirect voor in je abonnement.
Btw: deze discussie heeft eigenlijk niet zoveel zin omdat er altijd externe factoren meespelen waar wij als abonnee niet van op de hoogte zijn. Daarnaast is er altijd nog het surfgedrag van het lijdend voorwerp dat een rol meespeelt in het spamverhaal.Laatst bewerkt door Webkabouter; 10 Oct 2020, 13:42.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtVelzen666 Graag verneem ik via de e-mail je klantnummer en met welk e-mailadres je de problemen ervaart. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@deltafibernederland.nl
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
Spam Experts bestaat uit een twee-ledige configuratie: je hebt de server (bedrijfs)instellingen van de mailprovider en er zijn de instellingen van elke gebruiker afzonderlijk. Ik heb echt de indruk dat er bij Zeelandnet toch wat problemen zijn/waren. Anders zou zo'n spam flood nooit kunnen ontstaan (tenzij er ergens een update over het hoofd is gezien).
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtDan spreek je zelf toch mooi tegen en heeft deze discussie wel degelijk zin.
En natuurlijk speelt geld altijd een rol, daar heb je volkomen gelijk in. Maar of je voor meer geld ook meer krijgt, betwijfel ik in dit geval ten zeerste. Die mening ben ik toegedaan op basis van mijn ervaring met SE en Barracuda. T'is even niet anders...Laatst bewerkt door Webkabouter; 10 Oct 2020, 22:44.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door pbolsman Bekijk berichtHoe komt dit?
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer