Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spam zonder adres in het filter

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spam zonder adres in het filter

    Sinds vandaag komt er hier spam binnen, waar in mijn eigen mailbox een adres in staat, maar als ik het op de zwarte lijst in het spamfilter wil zetten kan dat niet, omdat in het spamfilter geen adres van de toegezonden mail staat. Dat kopieer en plak ik dan, maar ik vind het apart. Waarom staat er in mijn mailbox gewoon een afzendadres in en in het spamfilter is dat vak leeg?

  • #2
    Vandaag weer. Ik krijg zo dus heel veel spam binnen dat het spamfilter niet uit kan filteren. Is dit een nieuwe truc van de spammers? Ik vind het wel vervelend in elk geval.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Het gaat om mails afkomstig van @mail0.styleist.co.uk. Voor de @ staat een volgens mij willekeurige letterreeks.

        Ik wil juist graag mijn zeelandnet adressen behouden, dus zomaar even overstappen naar een ander mailadres zie ik niet zitten. Ik zit hier ook niet om Delta/Zeelandnet af te kammen, maar ik wil gewoon weten wat er aan de hand is. En of dit probleem al bekend is bij Zeelandnet.

        Reageer


        • #5
          fred44nl dit kan je nu telkens wel blijven schrijven, maar je gaat voorbij aan het feit, dat het Spamfilter een onderdeel is van ons abonnement.

          En daar betalen we voor. Voor de een is snelheid belangrijk, voor de ander een goed Spamfilter etc.
          Alles moet goed zijn, wat daarvoor betalen we.

          Als Delta Fiber dit levert moet het ook ok zijn, zo niet schrap het dan uit het abonnement en verlaag de prijs.

          Reageer


          • #6
            Je betaalt voor een door Delta ingekochte filteroplossing die misschien niet de beste is. Voor de paar euro die ze er per maand voor vragen mag je geen erg hoge verwachtingen hebben.

            Reageer


            • #7
              Je kunt makkelijk overstappen zonder je mailadres te veranderen hoor.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Je betaalt voor een door Delta ingekochte filteroplossing die misschien niet de beste is. Voor de paar euro die ze er per maand voor vragen mag je geen erg hoge verwachtingen hebben.
                Gewoon flauwekul.

                Als je iets levert, dan moet het goed zijn en het SpamFilter is al vele jaren een drama bij Delta Fiber.
                Haal het er uit, als je als Delta Fiber niet voor een beter wilt betalen en verreken dit in het abonnement.

                Reageer


                • #9
                  zie deze post om co.uk uit te schakelen.
                  Laatst bewerkt door driepinter; 15 Sep 2020, 06:40.

                  Reageer


                  • #10
                    zie deze post om co.uk uit te schakelen.

                    Reageer


                    • #11
                      Je kunt ook nog altijd je ZeelandNet mail binnen Gmail binnenhalen en zodoende het spamfilter van Gmail gebruiken.

                      zie voor info.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                        fred44nl dit kan je nu telkens wel blijven schrijven, maar je gaat voorbij aan het feit, dat het Spamfilter een onderdeel is van ons abonnement.

                        En daar betalen we voor. Voor de een is snelheid belangrijk, voor de ander een goed Spamfilter etc.
                        Alles moet goed zijn, wat daarvoor betalen we.

                        Als Delta Fiber dit levert moet het ook ok zijn, zo niet schrap het dan uit het abonnement en verlaag de prijs.
                        ja, je hebt helemaal gelijk, maar het is dwijlen met de kraan open.
                        daar komt bij dat je tegen de bierkaai vecht

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
                          Ik wil juist graag mijn zeelandnet adressen behouden, dus zomaar even overstappen naar een ander mailadres zie ik niet zitten.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                            Als je iets levert, dan moet het goed zijn en het SpamFilter is al vele jaren een drama bij Delta Fiber.
                            om te beginnen moet er bij Delta / Zeelandnet niet zo heel veel.
                            en als er iets is, waar je al jaren last en hinder van hebt, dan kun je in principe 2 dingen doen:
                            of je leert er mee leven of je gaat iets anders doen

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                              om te beginnen moet er bij Delta / Zeelandnet niet zo heel veel.
                              en als er iets is, waar je al jaren last en hinder van hebt, dan kun je in principe 2 dingen doen:
                              of je leert er mee leven of je gaat iets anders doen
                              Volgens mij dient de klant altijd "koning" te zijn!

                              Als je als leverancier iets levert wat niet in orde is, is het niet aan de klant om op te stappen.
                              Nee, dat is het de leverancier die moet zorgen dat zijn product wel ok is.

                              Je draait de zaak volledig om, @fred44nl!

                              Maar dat zal wel aan leeftijd liggen, dat ik zo over denk.
                              Zo ben ik in ieder geval niet opgevoed en heb gelukkig zo nooit gewerkt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X