Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen met e-mailadres

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggen met e-mailadres

    Op mijnzeeuwland kan ik alleen inloggen met mijn e-mailadres. Maar nu ben ik bezig om dat e-mailadres buitenspel te zetten vanwege spam. Dus later te verwijderen cq op te heffen.
    Wat gebeurt er met het inloggen als ik het adres verwijderd heb? Wat voor link / verbinding / controle zit er in die inlog ?
    Bijkomend probleem dat Zeeuwland en ik dat huidige inlogadres niet aangepast / veranderd krijg. Schiet steeds terug naar het foute adres. Probleem ligt bij Zeeuwland. Correspondentie daarover is lopende.
    Echter is het aanpassen van het correspondentie-adres wel geaccepteerd. (!?!)

    Dus: kan ik blijven inloggen met een niet-meer bestaand e-mailadres ?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
    Dus: kan ik blijven inloggen met een niet-meer bestaand e-mailadres ?

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Je zou er ook voor kunnen kiezen om het spamfilter van Gmail te gebruiken voor je ZeelandNet mail.

          In Gmail > Instellingen > Accounts en Import > E-mail bekijken uit andere accounts > Een e-mailaccount toevoegen

          Door middel van POP3 wordt nu de ZeelandNet e-mail binnen Gmail opgehaald (en evt. gefilterd).

          Het is allemaal wat ingewikkelder maar ook nog misschien een mogelijkheid.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Je zou er ook voor kunnen kiezen om het spamfilter van Gmail te gebruiken voor je ZeelandNet mail.

            In Gmail > Instellingen > Accounts en Import > E-mail bekijken uit andere accounts > Een e-mailaccount toevoegen

            Door middel van POP3 wordt nu de ZeelandNet e-mail binnen Gmail opgehaald (en evt. gefilterd).

            Het is allemaal wat ingewikkelder maar ook nog misschien een mogelijkheid.
            Hoi driepinter,

            Bedankt voor je ietwat misplaatste opmerking want er is hier geen sprake van spam. Alleen dat ik die e-mails wil opheffen, spam of geen spam. Het is trouwens een heel stuk rustiger nu op de op te heffen mailadressen, maar toch...

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X