Komen de berichten nu in de spam, of niet?
Het interesseert me niet (want ik ga geen Delta Webmail gebruiken), maar is het normaal dat een gloednieuw email adres (mijn juist aangemaakt Delta adres) door ontvangers inmiddellijk als spam wordt geregistreerd ? ... Overigens kan dit ook aan het wat dit betreft wazige Thunderbird liggen.
Mogmaals, ik ben OK, maar wel bedankt weer !
[quote]Om het af te maken zorg je dat je ook SPF records hebt aangemaakt, zodat geverifieerd wordt dat jouw mailserver bij jouw domein hoort.[quote]
Zoiets herinner ik me wel ja, bij het uitgeven van nieuwe 145. IP adressen een jaar of 5 geleden. En ik vrees dat waar dit bij Windows Live Mail werkte, dit bij Thunderbird niet meer wil. Althans, sindsdien moet ik de truc van KPNMail gebruiken ipv het rechtstreekse 145 adres.
Nog wat anders en OffTopic : het gebruiken van een KPN server in deze kan je nog in ernstige problemen brengen, namelijk als je door het "Abuse" team wordt opgepikt (zag ik in dit forum ook ergens voorbij komen). Het is denkelijk wel aardig terecht (je loopt ongemerkt te spammen), maar je kan evengoed helemaal niets meer (en oplossen is daarmee dood-moeilijk).
Hopelijk heeft Delta geen Abuse team.

Reageer