Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen mail verzenden wegens serverfout 560

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Edwinb
    antwoordde
    Goed te horen dat alles weer werkt
    Edwinb in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Marcel
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Marcel Bedankt voor de update. Ik wacht je e-mail even af en pak dit zo snel mogelijk verder voor je op.
    Bedankt EdwinB voor je hulp.. alles werkt weer naar behoren bij mijn oude vriend ! top..!
    Marcel in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Marcel Bedankt voor de update. Ik wacht je e-mail even af en pak dit zo snel mogelijk verder voor je op.
    Edwinb in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Marcel
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

    Beste Marcel, Heb je voor mij de klantgegevens en het e-mailadres waarmee de problemen worden ervaren. Ook verneem ik graag de instellingen die zijn opgegeven voor de uitgaande server. Je mag de e-mail richten aan [email protected] Dan kijk ik dit even voor je na.

    Meer informatie over het instellen van een e-mailclient kan je terugvinden via deze link.

    Sinds 10 januari 2017 wordt Windows Live Mail niet meer ondersteund door Microsoft. Overstappen naar een ander e-mailprogramma wordt daarom geadviseerd.
    Hoi Edwinb,
    sorry voor de late reactie en wel bedankt voor de snelle reactie. Bij mijn eerst volgend bezoek zal ik de nodige informatie aan je kunnen geven.
    gr. Marcel
    Marcel in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Goed te lezen dat het is opgelost.
    Edwinb in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Klummie
    antwoordde
    Hallo Erwin,

    inmiddels werkt alles eindelijk weer, ik heb niets gedaan. Zoals ik al aangaf had ik zelfs niets aan de instellingen gewijzigd en stond het dus allemaal zoals het moest staan.
    Anyway, het werkt weer, dus ik ben blij. Dank voor de aandacht.
    Klummie in E-mail
    Laatst bewerkt door Klummie; 16 May 2019, 10:26.

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Klummie Bekijk bericht

    Aan welk adres heb je dat verstuurd? Want ik heb niets gezien.
    Je hebt een prive bericht en een e-mail ontvangen.
    Edwinb in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Klummie
    antwoordde
    Ik gebruik Outlook van Office. Heb ook Thunderbird geprobeerd, zelfde resultaat. Ik kan niets verzenden van alle Zeelandnetaccounts. Niemand hier in huis, van welke apparaat dan ook.
    Klummie in E-mail
    Laatst bewerkt door Klummie; 15 May 2019, 12:36.

    Laat een reactie achter:


  • Klummie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

    Kan je mij via de e-mail een update geven van de situatie en met welk e-mailadres je op dit moment de problemen ervaart? Je kan hiervoor de e-mail beantwoorden die ik aan je heb verzonden.
    Aan welk adres heb je dat verstuurd? Want ik heb niets gezien.

    Klummie in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Beste Marcel, Heb je voor mij de klantgegevens en het e-mailadres waarmee de problemen worden ervaren. Ook verneem ik graag de instellingen die zijn opgegeven voor de uitgaande server. Je mag de e-mail richten aan [email protected] Dan kijk ik dit even voor je na.

    Meer informatie over het instellen van een e-mailclient kan je terugvinden via deze link.

    Sinds 10 januari 2017 wordt Windows Live Mail niet meer ondersteund door Microsoft. Overstappen naar een ander e-mailprogramma wordt daarom geadviseerd.
    Edwinb in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Klummie Bekijk bericht
    Edwinb

    Het probleem bestaat nog steeds. Moet ik dat nummer maar eens bellen?
    Kan je mij via de e-mail een update geven van de situatie en met welk e-mailadres je op dit moment de problemen ervaart? Je kan hiervoor de e-mail beantwoorden die ik aan je heb verzonden.
    Edwinb in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Marcel
    antwoordde
    Marcel in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Klummie
    antwoordde
    Edwinb

    Het probleem bestaat nog steeds. Moet ik dat nummer maar eens bellen?
    Klummie in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Klummie Is het probleem inmiddels opgelost of ervaar je nog problemen?
    Edwinb in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Klummie
    antwoordde
    Herstel, nu ik nog eens informeer, we lopen elkaar nogal eens mis ivm onrgelmatige werktijden, kan mijn vrouw ook niets verzenden vanaf haar laptop.

    Modem gereset, router gereset, geen wijzigingen aan software de afgelopen dagen, alle apparaten opnieuw op gestart, gescand met antivirus, antimalware, niks.
    Klummie in E-mail
    Laatst bewerkt door Klummie; 10 May 2019, 11:23.

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X