Beste klant,
Op dit moment kan het zo zijn dat er meer spam mails worden ontvangen dan normaal. Dit is te voorkomen of te verhelpen door gebruik te maken van ons Spamfilter. Je kunt ons Spamfilter benaderen via deze link: https://spamfilter.zeelandnet.nl/.
Door ons Spamfilter zodanig te trainen, gaat deze diverse spam mails automatisch herkennen en zal de spam afnemen. Spam verandert immers mee en neemt vaak nieuwe vormen aan. Door onderstaande stappen te volgen, voorkom je dat dezelfde mails opnieuw binnen komen.
1. Ga naar: https://spamfilter.zeelandnet.nl/
2. Log in met je Spamfilter gegevens.
-> Indien je nog geen Spamfilter hebt, dien je eerst te kiezen voor 'Haal inloglink op'. Nadat je je e-mailadres hebt ingevoerd en kiest voor 'indienen', ontvang je een link in je mailbox om deze te activeren. Nu hoef je alleen nog maar een wachtwoord in te stellen en kun je gebruik maken van het Spamfilter!
3. Klik op 'Protection' en kies daarna voor Spam Quarantine.
4. In de map Spam quarantaine vind je een overzicht van alle berichten die zijn opgevangen. Met de zoek functie kun je nog specifieke berichten zoeken.
Je kunt een bericht alsnog naar je eigen mailbox laten versturen. Klik aan de linkerkant op de regel van de gewenste mail op het pijltje. Je krijgt dan 3 opties:

Mocht je nog vragen hebben over de werking van het Spamfilter, stel deze dan gerust in dit topic. Ook kun je op deze pagina nog meer informatie vinden over het instellen van andere bijbehorende functies: https://www.delta.nl/service/interne...lter/instellen
Op dit moment kan het zo zijn dat er meer spam mails worden ontvangen dan normaal. Dit is te voorkomen of te verhelpen door gebruik te maken van ons Spamfilter. Je kunt ons Spamfilter benaderen via deze link: https://spamfilter.zeelandnet.nl/.
Door ons Spamfilter zodanig te trainen, gaat deze diverse spam mails automatisch herkennen en zal de spam afnemen. Spam verandert immers mee en neemt vaak nieuwe vormen aan. Door onderstaande stappen te volgen, voorkom je dat dezelfde mails opnieuw binnen komen.
1. Ga naar: https://spamfilter.zeelandnet.nl/
2. Log in met je Spamfilter gegevens.
-> Indien je nog geen Spamfilter hebt, dien je eerst te kiezen voor 'Haal inloglink op'. Nadat je je e-mailadres hebt ingevoerd en kiest voor 'indienen', ontvang je een link in je mailbox om deze te activeren. Nu hoef je alleen nog maar een wachtwoord in te stellen en kun je gebruik maken van het Spamfilter!
3. Klik op 'Protection' en kies daarna voor Spam Quarantine.
4. In de map Spam quarantaine vind je een overzicht van alle berichten die zijn opgevangen. Met de zoek functie kun je nog specifieke berichten zoeken.
Je kunt een bericht alsnog naar je eigen mailbox laten versturen. Klik aan de linkerkant op de regel van de gewenste mail op het pijltje. Je krijgt dan 3 opties:
- Vrijgeven
Als je het bericht eenmalig wilt doorzetten naar je eigen mailbox klik dan op vrijgeven. - Vrijgeven en trainen
Als je het bericht altijd wilt laten doorzetten naar je eigen mailbox, klik dan op vrijgeven en trainen. - Verwijderen
Als je het bericht wilt verwijderen, klik dan op verwijderen.
Mocht je nog vragen hebben over de werking van het Spamfilter, stel deze dan gerust in dit topic. Ook kun je op deze pagina nog meer informatie vinden over het instellen van andere bijbehorende functies: https://www.delta.nl/service/interne...lter/instellen
Reageer