Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter icm Staatsloterij

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spamfilter icm Staatsloterij

    Laatst bewerkt door vaisonne; 12 Jan 2019, 22:08.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door vaisonne Bekijk bericht
    Het kan toch niet zo zijn dat mails die al enkele jaren goed aankomen in 2019 opeens niet meer binnenkomen?
    Ja,dat kan heel goed.
    Zoals vaker gezegd: ga een anadere emeil service gebruiken, bijv, gmail.com

    Werkt goed en geen last van spam

    Reageer


    • #3
      Je kunt ook de rapportages in je eigen spamfilter bekijken om te controleren of de bewuste e-mails inderdaad tegen gehouden zijn om ze dan vervolgens in je whitelist te zetten. Ik had dat ook enkele keren gehad dat geen bepaalde mails meer binnen kwamen (voorheen wel). Door ze in je whitelist te deponeren komen die mails weer netjes door. Mits je ze veilig genoeg vindt. Bovendien is het vrij lastig om je spamfilter goed af te stellen, eigenlijk niet te doen. Ik kan me ook voorstellen dat de algemene spamfilter van Zeelandnet het woordje "loterij" als spam beschouwt.
      Laatst bewerkt door _onbekend_; 13 Jan 2019, 00:44.

      Reageer


      • #4
        Ook ik heb de lotnummers en de trekkingsuitslag niet ontvangen van de staatsloterij....

        Reageer


        • #5
          En ik heb geen spamfilter bij Zeelandnet....

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Adri W Bekijk bericht
            Ook ik heb de lotnummers en de trekkingsuitslag niet ontvangen van de staatsloterij....
            Adri zou je dit ook eens willen melden bij de staatsloterij? Deze maand ook voor het eerst?
            ik ben erg benieuwd hoe dit opeens kan. Per 1 januari 2019 opeens strakkere regels bij Zeelandnet of een fout bij de staatsloterij.....

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
              Je kunt ook de rapportages in je eigen spamfilter bekijken om te controleren of de bewuste e-mails inderdaad tegen gehouden zijn om ze dan vervolgens in je whitelist te zetten. Ik had dat ook enkele keren gehad dat geen bepaalde mails meer binnen kwamen (voorheen wel). Door ze in je whitelist te deponeren komen die mails weer netjes door. Mits je ze veilig genoeg vindt. Bovendien is het vrij lastig om je spamfilter goed af te stellen, eigenlijk niet te doen. Ik kan me ook voorstellen dat de algemene spamfilter van Zeelandnet het woordje "loterij" als spam beschouwt.
              Ik heb geen spamfilter.....

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
                Je kunt ook de rapportages in je eigen spamfilter bekijken om te controleren of de bewuste e-mails inderdaad tegen gehouden zijn om ze dan vervolgens in je whitelist te zetten. Ik had dat ook enkele keren gehad dat geen bepaalde mails meer binnen kwamen (voorheen wel). Door ze in je whitelist te deponeren komen die mails weer netjes door. Mits je ze veilig genoeg vindt. Bovendien is het vrij lastig om je spamfilter goed af te stellen, eigenlijk niet te doen. Ik kan me ook voorstellen dat de algemene spamfilter van Zeelandnet het woordje "loterij" als spam beschouwt.
                Ik ben daar nu even mee bezig geweest maar met de 2 meest gebruikte mailadressen kan ik niet op spamfilter.zeelandnet.nl komen. Die 2 mailadressen worden niet herkent.

                Reageer


                • #9
                  Haal inloglink op doen voor je kunt inloggen.

                  Dan krijg je vervolgens een mail met onderstaande inhoud:


                  Tijdelijke link om uw wachtwoord te wijzigen

                  Geachte dame / heer,

                  Klik op onderstaande link om direct in te loggen op uw controlepaneel en een nieuw wachtwoord in te stellen:
                  Stel wachtwoord in

                  Zodra u het wachtwoord heeft ingesteld, kunt u altijd direct inloggen op https://spamfilter01.delta.nl met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

                  Met vriendelijke groet,
                  Afdeling Klantenservice DELTA
                  Laatst bewerkt door driepinter; 13 Jan 2019, 14:41.

                  Reageer


                  • #10
                    Dat heb ik gedaan driepinter. Van de 5 mailadressen die we hebben, doen er 2 niet mee. Zelfs het hoofdmailadres wordt niet herkend

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door vaisonne Bekijk bericht
                      Van de 5 mailadressen die we hebben, doen er 2 niet mee. Zelfs het hoofdmailadres wordt niet herkend
                      Krijg je nu wel mails binnen op die paar adressen, waarvan er twee niet meedoen ? En zijn de twee weerbarstige adressen dezelfde waarop je nomaliter je Staatsloterij gegevens ontvangt ?
                      ik probeer hier alles op een rijtje te krijgen. Zelfs van jouw hoofdmailadres jouw primair-adres, snap ik niks van, waarom dat niet herkend wordt.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door vaisonne Bekijk bericht
                        Dat heb ik gedaan driepinter. Van de 5 mailadressen die we hebben, doen er 2 niet mee. Zelfs het hoofdmailadres wordt niet herkend
                        Voor zover ik weet moet het op het hoofd (primaire) mailadres altijd werken dus dan is het misschien verstandig om hierover morgen maar eens contact op te nemen met de helpdesk.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik krijg zo te zien overal mail op binnen. Ik ga dat morgen eens uitzoeken bij/met de helpdesk

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht

                            Krijg je nu wel mails binnen op die paar adressen, waarvan er twee niet meedoen ? En zijn de twee weerbarstige adressen dezelfde waarop je nomaliter je Staatsloterij gegevens ontvangt ?
                            ik probeer hier alles op een rijtje te krijgen. Zelfs van jouw hoofdmailadres jouw primair-adres, snap ik niks van, waarom dat niet herkend wordt.
                            Ik heb dat net eens geprobeerd maar ik krijg op die 2 adressen idd geen mails meer binnen

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                              Voor zover ik weet moet het op het hoofd (primaire) mailadres altijd werken dus dan is het misschien verstandig om hierover morgen maar eens contact op te nemen met de helpdesk.
                              Heb ik gedaan maar meer dan verwijzen naar hun site / spamregels doen ze niet...... ik heb nu alles naar mn gmailadres geleid. Klaar dr mee

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X