Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Spamfilter icm Staatsloterij
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door vaisonne Bekijk berichtHet kan toch niet zo zijn dat mails die al enkele jaren goed aankomen in 2019 opeens niet meer binnenkomen?
Zoals vaker gezegd: ga een anadere emeil service gebruiken, bijv, gmail.com
Werkt goed en geen last van spam
- 1 Like
-
Je kunt ook de rapportages in je eigen spamfilter bekijken om te controleren of de bewuste e-mails inderdaad tegen gehouden zijn om ze dan vervolgens in je whitelist te zetten. Ik had dat ook enkele keren gehad dat geen bepaalde mails meer binnen kwamen (voorheen wel). Door ze in je whitelist te deponeren komen die mails weer netjes door. Mits je ze veilig genoeg vindt. Bovendien is het vrij lastig om je spamfilter goed af te stellen, eigenlijk niet te doen. Ik kan me ook voorstellen dat de algemene spamfilter van Zeelandnet het woordje "loterij" als spam beschouwt.Laatst bewerkt door _onbekend_; 12 Jan 2019, 23:44.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Adri W Bekijk berichtOok ik heb de lotnummers en de trekkingsuitslag niet ontvangen van de staatsloterij....
ik ben erg benieuwd hoe dit opeens kan. Per 1 januari 2019 opeens strakkere regels bij Zeelandnet of een fout bij de staatsloterij.....
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk berichtJe kunt ook de rapportages in je eigen spamfilter bekijken om te controleren of de bewuste e-mails inderdaad tegen gehouden zijn om ze dan vervolgens in je whitelist te zetten. Ik had dat ook enkele keren gehad dat geen bepaalde mails meer binnen kwamen (voorheen wel). Door ze in je whitelist te deponeren komen die mails weer netjes door. Mits je ze veilig genoeg vindt. Bovendien is het vrij lastig om je spamfilter goed af te stellen, eigenlijk niet te doen. Ik kan me ook voorstellen dat de algemene spamfilter van Zeelandnet het woordje "loterij" als spam beschouwt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk berichtJe kunt ook de rapportages in je eigen spamfilter bekijken om te controleren of de bewuste e-mails inderdaad tegen gehouden zijn om ze dan vervolgens in je whitelist te zetten. Ik had dat ook enkele keren gehad dat geen bepaalde mails meer binnen kwamen (voorheen wel). Door ze in je whitelist te deponeren komen die mails weer netjes door. Mits je ze veilig genoeg vindt. Bovendien is het vrij lastig om je spamfilter goed af te stellen, eigenlijk niet te doen. Ik kan me ook voorstellen dat de algemene spamfilter van Zeelandnet het woordje "loterij" als spam beschouwt.
Reageer
-
Haal inloglink op doen voor je kunt inloggen.
Dan krijg je vervolgens een mail met onderstaande inhoud:
Tijdelijke link om uw wachtwoord te wijzigen
Geachte dame / heer,
Klik op onderstaande link om direct in te loggen op uw controlepaneel en een nieuw wachtwoord in te stellen:
Stel wachtwoord in
Zodra u het wachtwoord heeft ingesteld, kunt u altijd direct inloggen op https://spamfilter01.delta.nl met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice DELTALaatst bewerkt door driepinter; 13 Jan 2019, 13:41.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door vaisonne Bekijk berichtVan de 5 mailadressen die we hebben, doen er 2 niet mee. Zelfs het hoofdmailadres wordt niet herkend
ik probeer hier alles op een rijtje te krijgen. Zelfs van jouw hoofdmailadres jouw primair-adres, snap ik niks van, waarom dat niet herkend wordt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door vaisonne Bekijk berichtDat heb ik gedaan driepinter. Van de 5 mailadressen die we hebben, doen er 2 niet mee. Zelfs het hoofdmailadres wordt niet herkend
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
Krijg je nu wel mails binnen op die paar adressen, waarvan er twee niet meedoen ? En zijn de twee weerbarstige adressen dezelfde waarop je nomaliter je Staatsloterij gegevens ontvangt ?
ik probeer hier alles op een rijtje te krijgen. Zelfs van jouw hoofdmailadres jouw primair-adres, snap ik niks van, waarom dat niet herkend wordt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Voor zover ik weet moet het op het hoofd (primaire) mailadres altijd werken dus dan is het misschien verstandig om hierover morgen maar eens contact op te nemen met de helpdesk.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer