Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw account aanmaken lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw account aanmaken lukt niet

    Ik heb een 3de E-mail aangevraagd via "my delta" en een password aangemaakt. Vervolgens via outlook op de i-Mac een " nieuw account aanmaken" opgestart, maar krijg steeds de melding: unable to sign in. Check your credentials and try again. Na 5 of 6 keer een nieuw wachtwoord te hebben aangevraagd en geprobeerd, toch maar eens gebeld. Door de klantenservice van Zeelandnet doorverwezen naar dit forum. Ik hoop dat u mij kunt helpen.
    Laatst bewerkt door kathoen; 19 Dec 2018, 16:59.

  • #2
    kan een paar uur duren voordat het werkt.

    Reageer


    • #3
      Als je het wachtwoord hebt gewijzigd, wacht dan minimaal 2 uur, zoals Dutchplace zegt, om in te loggen met het nieuwe wachtwoord.

      Reageer


      • #4
        Bijzonder dat gewoon bekend is dat het een aantal uren kan duren voor het werkt en dat de klantenservice naar dit forum verwijst. Dat kun je toch gewoon uitleggen aan de telefoon dan?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Bijzonder dat gewoon bekend is dat het een aantal uren kan duren voor het werkt en dat de klantenservice naar dit forum verwijst. Dat kun je toch gewoon uitleggen aan de telefoon dan?
          ben ik helemaal met je eens .. jammer dat ze dat niet gedaan hebben ..

          waarom wil je trouwens een nieuw account aanmaken?
          Laatst bewerkt door Mogggs_the_Old; 20 Dec 2018, 20:21.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Bijzonder dat gewoon bekend is dat het een aantal uren kan duren voor het werkt en dat de klantenservice naar dit forum verwijst. Dat kun je toch gewoon uitleggen aan de telefoon dan?
            Zeker vreemd. Dat had gewoon uitgelegd moeten worden. Ik ga dit verder uitzoeken.


            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door kathoen Bekijk bericht
              Ik heb een 3de E-mail aangevraagd via "my delta" en een password aangemaakt. Vervolgens via outlook op de i-Mac een " nieuw account aanmaken" opgestart, maar krijg steeds de melding: unable to sign in. Check your credentials and try again. Na 5 of 6 keer een nieuw wachtwoord te hebben aangevraagd en geprobeerd, toch maar eens gebeld. Door de klantenservice van Zeelandnet doorverwezen naar dit forum. Ik hoop dat u mij kunt helpen.
              Is het al wel opgelost?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X