Ik heb een 3de E-mail aangevraagd via "my delta" en een password aangemaakt. Vervolgens via outlook op de i-Mac een " nieuw account aanmaken" opgestart, maar krijg steeds de melding: unable to sign in. Check your credentials and try again. Na 5 of 6 keer een nieuw wachtwoord te hebben aangevraagd en geprobeerd, toch maar eens gebeld. Door de klantenservice van Zeelandnet doorverwezen naar dit forum. Ik hoop dat u mij kunt helpen.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Nieuw account aanmaken lukt niet
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtBijzonder dat gewoon bekend is dat het een aantal uren kan duren voor het werkt en dat de klantenservice naar dit forum verwijst. Dat kun je toch gewoon uitleggen aan de telefoon dan?
waarom wil je trouwens een nieuw account aanmaken?Laatst bewerkt door Mogggs_the_Old; 20 Dec 2018, 19:21.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtBijzonder dat gewoon bekend is dat het een aantal uren kan duren voor het werkt en dat de klantenservice naar dit forum verwijst. Dat kun je toch gewoon uitleggen aan de telefoon dan?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door kathoen Bekijk berichtIk heb een 3de E-mail aangevraagd via "my delta" en een password aangemaakt. Vervolgens via outlook op de i-Mac een " nieuw account aanmaken" opgestart, maar krijg steeds de melding: unable to sign in. Check your credentials and try again. Na 5 of 6 keer een nieuw wachtwoord te hebben aangevraagd en geprobeerd, toch maar eens gebeld. Door de klantenservice van Zeelandnet doorverwezen naar dit forum. Ik hoop dat u mij kunt helpen.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer