Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

spamfilter

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • spamfilter

    Na werkzaamheden aan het net, spamfilter tijdelijk uit geschakeld?
    Daarna komt weer regelmatig spammail van een adres van z.g geblokkeerde lijst.
    Ook na deleten en adres opnieuw invoeren, komt er regelmatig spam van dit adres met regelmatige andere onderwerpen.
    weet iemand of ik mogelijk iets verkeerd doe?.

  • #2
    U hebt het niet alleen,er komt veel troep binnen

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          ze zitten met z'n allen emails te beoordelen.
          als het met software niet lukt, dan maar met hardware

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

            ze zitten met z'n allen emails te beoordelen.
            als het met software niet lukt, dan maar met hardware
            Dan mogen ze wel een beetje beter hun best doen...er slipt wel erg veel doorheen
            Vanmorgen gaf het opvragen van foutmeldingen nog steeds een foutmelding, zojuist leek alles weer te werken..op dat moment iiig!

            Reageer


            • #7
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Aha ik dacht dat het aan mij lag.
                  Krijg de laatste 2 weken weer erg veel spam binnen.
                  Ik wou net in mijn delta kijken naar de spam instellingen maar daar kom ik dus ook niet in. Dan krijg ik: gebruiker onbekend.

                  Reageer


                  • #10
                    Had gehoopt, dat er een specialist onder de forum bezoekers zou zitten en/of, dat zeelandnet zou reageren..
                    Helaas toch verkeerd gedacht.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door dekkerm9 Bekijk bericht
                      Had gehoopt, dat er een specialist onder de forum bezoekers zou zitten en/of, dat zeelandnet zou reageren..
                      Helaas toch verkeerd gedacht.
                      Het spamfilter heeft de afgelopen twee weken niet goed gewerkt. Het lijkt er op, dat die problemen nu zijn opgelost.

                      Reageer


                      • #12
                        Sinds deze week zouden de problemen met het spamfilter opgelost mogen zijn.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                          Sinds deze week zouden de problemen met het spamfilter opgelost mogen zijn.
                          Hallo Edwinb
                          Als ik naar het spamfilter toe ga se-master01.zeelandnet.nl dan krijg ik een certificaatfout! Zijn jullie gehackt of hebben jullie per ongeluk het verkeerde certificaat geinstalleerd? Het certificaat is voor spamfilter01.delta.nl
                          Deze staat ook in de handleiding om het spamfilter in b.v. Outlook in te stellen. Dus mijn Thunderbird vraagt nu een exceptie toe te voegen.
                          Zie ook https://www.delta.nl/service/interne...tellen#mailbox
                          Laatst bewerkt door sbrasser; 13 Nov 2018, 11:43.

                          Reageer


                          • #14
                            het spamfilter zorgt er niet voor, dat de adressen van de z.g. blacklist , worden geblokkeerd.
                            Ondanks wat berichten, dat deze nu goed zou werken.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X