Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verhuizen naar elders in Nederland waar geen zeelandnet is

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Verhuizen naar elders in Nederland waar geen zeelandnet is

    Beste
    [email protected] is mijn e-mail (als voorbeeld) adres
    stel ik ga verhuizen naar Drente waar geen zeelandnet is
    Is er dan een doorstuur service voor al mijn e-mail voor een bepaalde tijd?
    Net als bij gewone post?
    gr hans

  • #2
    nee

    Reageer


    • #3
      Wat je wel kan doen is bij vrienden of familie vragen of ze hetzelfde email adres maken, dan kun je het behouden. Moet je eerst jouw email adres verwijderen voor een uur of 2 en dan bij iemand anders hetzelfde adres weer aanmaken, ik heb dat in het verleden bij mijn broer ook wel eens gedaan

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
        Wat je wel kan doen is bij vrienden of familie vragen of ze hetzelfde email adres maken, dan kun je het behouden. Moet je eerst jouw email adres verwijderen voor een uur of 2 en dan bij iemand anders hetzelfde adres weer aanmaken, ik heb dat in het verleden bij mijn broer ook wel eens gedaan
        Ik ben onlangs ergens tegengekomen dat het tegenwoordig veel langer duurt voordat je een vrijgegeven emailadres opnieuw kan aanmaken,ik weet alleen niet meer hoe lang.. Verder een prima suggestie!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
          Ik ben onlangs ergens tegengekomen dat het tegenwoordig veel langer duurt voordat je een vrijgegeven emailadres opnieuw kan aanmaken,ik weet alleen niet meer hoe lang.. Verder een prima suggestie!
          Dat staat dus hier

          Wanneer je een e-mailadres verwijderd dan komt deze in een cooldownperiode terecht van dertig dagen.

          Overigens valt me nu ook op dat je in het nieuwe Serviceforum helaas niet meer naar een individuele post kan verwijzen dmv het ophalen van een link, die mogelijkheid is dus verdwenen.
          Laatst bewerkt door driepinter; 23 Sep 2018, 12:14.

          Reageer


          • #6
            Sinds enige tijd kan je hetzelfde mailadres na enige uren niet meer opnieuw aanmaken.
            Ik kan helaas op het nieuwe Forum de topic niet vinden waarin de Moderator dit toelicht.
            Uit mijn hoofd is dit meen ik nu een maand geworden.

            Wellicht aan te bevelen bijv. nu al een gmail account aan te maken en via je huidige adres boek je contacten op de hoogte te brengen.,

            Reageer


            • #7
              Ptrol, dit is inderdaad een maand geworden.

              Wanneer je een e-mailadres verwijderd dan komt deze in een cooldownperiode terecht van dertig dagen. Binnen deze periode kan je het adres niet opnieuw aanmaken zodat het adres niet opeens door iemand anders in gebruik kan worden genomen, die dan vervolgens e-mail aan jou gericht ontvangt.

              Reageer


              • #8
                Is dit al bij de info in de Klantenservice te vinden, @Moderatoi?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                  Is dit al bij de info in de Klantenservice te vinden, @Moderatoi?
                  Goedemorgen Ptrol,

                  Verzoek is gedaan om de informatie toe te voegen op de klantenservice pagina.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X