Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail box

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door jan
    Oorspronkelijk gepost door Koeba
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
    Ik had net iemand met ruim 850.000 e-mails, dus dit valt dan nog wel mee
    Wauw. Dat zijn aantallen!
    Lijkt mij heel erg stug,topic is 21 uur geleden gestart.
    850.000 gedeeld door 21 uur is 40.476 e mails per uur,is 674 e mails per minuut.
    Nu kan Delta hun netwerk verbeterd hebben,maar zo goed zijn ze nu ook weer niet hoor.
    674 per minuut is, met alle respect, peanuts. Leuk sommetje voor de vrijdag maar het kan makkelijk.

    Reageer


    • #17
      OP 1 e mail adres ???
      Wat voor verbinding heeft deze klant dan ????
      Want dat maak ik er op uit.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door jan
        OP 1 e mail adres ???
        Wat voor verbinding heeft deze klant dan ????
        Want dat maak ik er op uit.
        Ik hoef toch niets te bewijzen? U komt met flauwe sommetjes

        Reageer


        • #19
          Waarom reageer je dan zo ???

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door jan
            Waarom reageer je dan zo ???
            Huh? U zegt dat iets niet kan, ik zeg van wel.
            Als dat al te veel is, enfin. Goed weekend!

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Koeba
              Oorspronkelijk gepost door jan
              Waarom reageer je dan zo ???
              Huh? U zegt dat iets niet kan, ik zeg van wel.
              Als dat al te veel is, enfin. Goed weekend!
              Ik heb niet gezegd dat het NIET kan.
              Ben alleen benieuwd hoe een E Mail box dit verwerkt heeft.

              Reageer


              • #22
                [quote=MatthijsL]
                Oorspronkelijk gepost door P_X
                Ik zit op 13.000 mails en loopt door, heb hem maar afgesloten. Fijn.
                Gebruik je IMAP of POP3 om je emails te lezen/op te halen?
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #23
                  Ik gebruik POP3.
                  Gelukkig is er iemand met 850.000 mails, dan valt het bij mij mee, zeg ik met veel sarcasme. Ik ken ook iemand met geen storingen...
                  Ik heb windows live mail en daarin mapjes voor belangrijke mail. Echter mailtjes van afgelopen jaar waar heen en weer gereageerd wordt bewaar ik in postvak in. Dat is nu overspoelt met 13.500 mails en dus kan ik die niet meer terugvinden. Dus ja ik maak back ups en ben niets belangrijks kwijt. Maar ik ga nu wel mensen teleurstellen omdat ik niet meer weet welke dingen er nog liepen.
                  Maargoed bagataliseer het maar weer weg, net als al het andere dat "bekend" is.
                  Aangezien ik nu toch niet DIT kan gebruiken zoals k wil heb ik toch tijd over om mijn mailbox op orde te maken, bedankt voor de oplossing. En met 1 druk op de AB staat de TV ook meteen uit terwijl dat eerst niet was, wordt ik ook niet afgeleid!
                  :8

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door P_X
                    Echter mailtjes van afgelopen jaar waar heen en weer gereageerd wordt bewaar ik in postvak in.
                    je kunt je natuurlijk afvragen of dat wel zo handig is geweest
                    je hebt overal mapjes voor, maar niet voor lopende discussies.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door P_X
                      Ik gebruik POP3.
                      Laat je je emails op de server staan nadat je ze gedownloaded hebt? Je kunt POP3 namelijk ook als een _soort_ IMAP gebruiken waarbij alle email op de server blijft staan terwijl je ze ook fysiek download naar je lokale computer. Schijnbaar niets met het probleem te maken, maar ik vraag me af hoe jullie mailbox kan worden volgezet met emails van 1-3 jaar oud?
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #26
                        Dat heb ik zo ingesteld zodat ik ze ook op mijn telefoon binnen krijg.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                          Oorspronkelijk gepost door P_X
                          Echter mailtjes van afgelopen jaar waar heen en weer gereageerd wordt bewaar ik in postvak in.
                          je kunt je natuurlijk afvragen of dat wel zo handig is geweest
                          je hebt overal mapjes voor, maar niet voor lopende discussies.
                          Klopt, maar zeg eens eerlijk, verwacht jij zulke streken van je provider? Ik ben 16 jaar klant en nooit zoiets meegemaakt of nog nooit van iemands anders gehoord bij welke provider ook. Tuurlijk kan ik iets doen om dit te voorkomen maar in het leven laat je nu eenmaal soms iets liggen, dat je provider ineens dan maar besluit 13.500 mails opnieuw te sturen is iets wat niemand hier had verwacht, ik wist niets eens dat het kon want heb ook wel eens gevraagd of iets dat per ongeluk gewist was opnieuw te sturen/achterhalen, maar nee, dat is echt onmogelijk...

                          Reageer


                          • #28
                            Tuurlijk een bericht van de directeur...
                            De mailbox van uw e-mailadres waarop u dit bericht ontvangt is 80% vol. Wij adviseren u om uw mailbox zo snel mogelijk op te schonen.

                            Als uw mailbox van ZeelandNet vol is kunt u geen e-mail meer ontvangen. E-mails die naar u worden verstuurd terwijl uw mailbox vol is zult u niet ontvangen. Deze e-mails worden niet bewaard en zullen, nadat uw mailbox weer is opgeschoond, ook niet worden aangeleverd.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X