Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail box

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mail box

    Goede middag, sinds vandaag loopt 1 van mijn 5 e-mail boxen vol met "oude" e-mails, elke keer weer als je opstart komen er ca 500 oude mails binnen mits je deze daarvoor verwijderd hebt.
    Is dat een storing?

  • #2
    Ik zit op 13.000 mails en loopt door, heb hem maar afgesloten. Fijn. Kan ik straks mijn bewaarde mails terug gaan zoeken in duizende mails...
    Ongelooflijk...

    Reageer


    • #3
      Ik heb ze nu 2x verwijderd en ook de box verwijderde berichten leeg gemaakt en tot op heden blijven ze weg...

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Ik heb hier ook last van
          Gr koekeroe:?

          Reageer


          • #6
            Hetzelfde hier, op de telefoon en twee computers, zijn zeker bang dat we ons gaan vervelen;-))

            Reageer


            • #7
              Antwoord van Zeelandnet
              Goedenavond Ron, klopt. Er was een storing dat meerdere klanten geen mail meer hadden. Hiervoor is een scripts gedraaid. Waardoor ook bij andere klanten de oude emails weer terug zijn gekomen. Deze kun je verwijderen. Excuus voor het ongemak. ^Ferry

              Reageer


              • #8
                Kleine moeite van Zeelandnet ,om dat kenbaar te maken????????????
                Maar nee dus
                :@

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door P_X
                  Ik zit op 13.000 mails en loopt door, heb hem maar afgesloten. Fijn. Kan ik straks mijn bewaarde mails terug gaan zoeken in duizende mails...
                  Ongelooflijk...
                  Ik had net iemand met ruim 850.000 e-mails, dus dit valt dan nog wel mee

                  Er is een probleem met de weergave van de e-mails bij sommige accounts. Hierdoor zie je de e-mails niet meer die echter nog wel aanwezig zijn. Er wordt een script gedraaid om dit op te lossen, maar als bijwerking gebeurd het dat er ook oude e-mails terug bovenkomen.

                  Er werd alleen niet verwacht dat het zoveel berichten zouden zijn zoals sommige mensen opeens binnenkrijgen. Er wordt aan gewerkt, want het is ook niet handig als je handmatig 10.000 e-mails zou moeten verwijderen.

                  Oorspronkelijk gepost door koekeroe
                  Kleine moeite van Zeelandnet ,om dat kenbaar te maken????????????
                  Maar nee dus
                  :@
                  Het is een probleem dat bij enkele mensen speelt. Het is niet zo dat iedereen last heeft van dit probleem. In dat laatste geval zouden wij dat zeker vermelden, maar nu is het probleem op zo'n kleine schaal dat het niet nodig is om dat groots te vermelden.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Helaas bij mij nog steeds alle mails weg! Wat kan ik doen om ze terug te krijgen. Hoop dat het goed komt, zitten voor mij belangrijke berichten bij!

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Ook bij mij alle mails weg! Als ze dit niet snel oplossen dan is het voor mij einde zeelandnet (Delta).

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                          Ik had net iemand met ruim 850.000 e-mails, dus dit valt dan nog wel mee
                          Wauw. Dat zijn aantallen!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door lardan
                            Ook bij mij alle mails weg! Als ze dit niet snel oplossen dan is het voor mij einde zeelandnet (Delta).
                            Als je hierdoor weg gaat, zat de liefde al niet diep

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba
                              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                              Ik had net iemand met ruim 850.000 e-mails, dus dit valt dan nog wel mee
                              Wauw. Dat zijn aantallen!
                              Lijkt mij heel erg stug,topic is 21 uur geleden gestart.
                              850.000 gedeeld door 21 uur is 40.476 e mails per uur,is 674 e mails per minuut.
                              Nu kan Delta hun netwerk verbeterd hebben,maar zo goed zijn ze nu ook weer niet hoor.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X