Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Andere SMTP server instellen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Of je nu met een min teken (- all) of een tilde (~ all) werkt men zal toch een uitzondering voor mta3.travelsmtp.com moeten maken vrees ik.

Reageer

Een van de moderators zei dat er bij hen wat te strak staat ingesteld en dat ze het intern gaan bekijken. Joeri is op vakantie en dus zal iemand anders het op moeten pikken, denk ik

Reageer

driepinter, je hebt helemaal gelijk maar het schijnt voor de medewerkers moeilijk te zijn en iedereen heeft er een andere mening over. Travel smtp heeft vanmorgen contact gehad en heeft voor hen een stappenplan gemaakt. Hopelijk kunnen en willen ze hier mee aan de slag.

Reageer

Maar ook die hebben nog steeds geen reactie mogen ontvangen.....
          Veel zakelijke klanten staan al sinds half mei in de kou

Reageer

Ten eerste: "Koeba" je bent vanaf je op dit forum actief bent, zeer irritant en betweterig bezig. Punt.
            Hou eens daarmee op.
            "vaisonne", wat ik altijd doe is de smtp instelling aanpassen naar de provider waarmee ik verbonden ben in het buitenland. Die gegevens kan je opzoeken in hun website. Werkt perfect.

Reageer

En als je niet weet hoe. Stuur maar 1 privebericht, dan leg ik wel uit hoe ik het doe in het buitenland. Lukt overal

Reageer

@vaisonne

Ik zie dat we ondertussen alweer een maand verder zijn en ben benieuwd of je inmiddels al bericht had ontvangen. Of is het probleem al opgelost?
                A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Reageer

Niet om vervelend te zijn maar een beetje zakelijke gebruiker heeft toch een eigen domeinnaam voor zakelijke mail?, dit kost een eurotje per jaar, of op zijn minst een VPN voor werkgerelateerde zaken, desalniettemin ben ik het wel met je eens

Reageer

Reageer

Kun je dan niet het domeinnaam gebruiken om zakelijke mail uit te zenden in het buitenland? Via de provider van het domein? Moet je zakelijk een @zeelandnet.nl gebruiken?

Reageer

Reageer

Reageer

Op mijn werk gebruiken we Outlook Web Access (OWA) icm een Exchange mail server dan kun je overal zakelijk
                              e-mail versturen ook vanuit een browser.

https://support.microsoft.com/nl-nl/...xchange-server

Is dat misschien dan geen oplossing voor je ?

Reageer

Dat bedoel ik. In mijn geval heeft Travel smtp, die veel zakelijke Zeeuwse klanten heeft, aan de bel getrokken bij Delta. Helaas willen of kunnen ze het niet begrijpen. Roeien tegen de stroom in dus.
                                Verder heb ik geen klachten over Delta of hoe de internet-poot nu mag heten.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...