Ik wil onderweg een email verzenden vanaf een ander adres met Windows live mail maar dat gaat weer niet ik krijg weer een foutmelding.
Ontvangen gaat wel alleen verzenden niet.
Dit is de foutmelding, van mijn email adres heb ik nu even gebruiker@zeelandnet.nl gemaakt.
Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor gebruiker@zeelandnet.nl.
Onderwerp 'Re:
Serverfout: 554
Reactie van server: 554 5.7.1 : Sender address rejected: 550 Please login to send mail from @zeelandnet.nl / Aub. inloggen om mail vanaf @zeelandnet.nl te versturen
Server: 'mail.zeelandnet.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
Protocol: SMTP
Poort: 465
Beveiligd(SSL): Ja
Wat is er fout?
Ontvangen gaat wel alleen verzenden niet.
Dit is de foutmelding, van mijn email adres heb ik nu even gebruiker@zeelandnet.nl gemaakt.
Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor gebruiker@zeelandnet.nl.
Onderwerp 'Re:
Serverfout: 554
Reactie van server: 554 5.7.1 : Sender address rejected: 550 Please login to send mail from @zeelandnet.nl / Aub. inloggen om mail vanaf @zeelandnet.nl te versturen
Server: 'mail.zeelandnet.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
Protocol: SMTP
Poort: 465
Beveiligd(SSL): Ja
Wat is er fout?
Reageer