Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter problemen ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Nee Koeba, dat dacht ik al
    Dank voor je aangedragen oplossing

    Reageer


    • #17
      Un machtige vent die Koeba,heb er al jaren plezier van

      Reageer


      • #18
        De betreffende afdeling is al bezig met het zoeken naar een oplossing.
        Als je gebruik maakt van Windows, kan je gratis Spamfighter downloaden om spam te voorkomen. Een andere optie is om de Spamfilter instellingen wijzigen via MijnDELTA.
        De spam die al ontvangen is, dienen helaas zelf verwijderd te worden.
        Het verzoek om de ontvangen spam e-mails als bijlage door te sturen naar abuse@zeelandnet.nl. Je kunt dit het beste doen door een nieuwe reactie te openen of een geheel nieuwe e-mail te openen, het venster te minimaliseren, naar je Postvak In te gaan, een spam e-mail aan te klikken met de linker muisknop en ingedrukt houden en vervolgens dit bericht naar de nieuwe e-mail te slepen in het tekst veld. Je kunt op deze manier ook eerst meerdere e-mails selecteren en die allemaal in een keer slepen. Op deze manier blijft de verzend en afkomst informatie intact. Er wordt geen reactie op deze mails verstuurd.

        Reageer


        • #19
          Dank je wel Alex.
          Doorsturen gaat helaas niet, ik had er honderden en zijn via mailwasher weggewerkt.

          Reageer


          • #20
            Goeiendag hoor,

            Het konden er best wel 300 zijn met allemaal dezelfde inhoud...
            Marie, helemaal eens, "terecht wijzen", maar niet even zeggen dat er idd een probleempje is en dat "ze" er aan werken...
            Alex, ga je nu vertellen dat er bij jullie service desk of bij geen van de moderators ditzelfde soort spam-zooi binnen is gekomen?

            afijn, het lijkt allemaal gestopt te zijn, maar even een berichtje hier wat/of zeelandnet er iets aan gedaan heeft dat is er dan niet, dat is nu jammer.

            Reageer


            • #21
              degraaff, fijn dat het er op lijkt dat de spam aanval is gestopt. We blijven het uiteraard monitoren!

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Koeba
                Nee. Dit was gewoon een flinke 'spamrun' en daar zijn maar weinig filters tegen bestand helaas.
                waarom hebben mensen met een gmail-account zelden of nooit last van dergelijke vloedgolven ??

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door AlexG
                  De betreffende afdeling is al bezig met het zoeken naar een oplossing.
                  beste AlexG, dat zijn ze al maanden en maanden.
                  en keer op keer krijg je dit soort situaties.
                  misschien wordt het es tijd om het op te lossen

                  Reageer


                  • #24
                    Heb er in de gesloten topics al naar verwezen: Er zou een nieuw SpamFilter komen.
                    Wanneer komt dat nieuwe SpamFilter?

                    Veelzeggend voor de kwaliteit wanneer de Moderator zelf al naar SpamFighter verwijst om ea te reguleren.

                    SpamFilter is bij velen een onderdeel ( gratis ) van het abonnement, maar wat heb je eraan als het al jaren niet goed werkt en heel moeilijk is in te stellen.

                    Monitoren is leuk, maar veel fijner zou zijn, wanneer Delta tijdig laat weten dat een probleem bekend is en er ook al aangewerkt wordt.
                    Nu was het helaas mosterd na de maaltijd.

                    Reageer


                    • #25
                      Toch vreemd dat er maar een klein aantal mensen last van hebben...!?
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #26
                        https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/...an-ZeelandNetP

                        Reageer


                        • #27
                          Dank je wel Koeba

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door kopie
                            Mailtjes stromen al sinds gisteravond binnen. Ik heb inmiddels voor 2,5 jaar boodschappen gewonnen.
                            ik doe geen boodschappen bij AH, ik heb al 60 jaar gratis netflix .. whitelisting forceren blijft terugkerende wens

                            Reageer


                            • #29
                              https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/del...ils~a29922079/

                              Reageer


                              • #30
                                Zoiets hoort toch op het Forum in een topic aangegeven te worden.
                                Het is van de zotte, dat we dat in de krant moeten lezen.

                                Waar heeft Delta het Forum dan eigenlijk voor?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...