Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter problemen ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spamfilter problemen ?

    Zijn er problemen met het spamfilter ?
    In het afgelopen half uur al meer dan 15 spamberichten van de AH ontvangen en ze blijven maar komen.

    Gr. Edwin

  • #2
    15x prijs!?
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Hier hetzelfde inderdaad.
        Elke 2 minuten nieuwe lading spam, zogenaamd namens AH

        Reageer


        • #5
          Ik denk dat er morgen pas een reactie van een moderator komt.
          Hopelijk moet ik morgen niet eerst door honderden berichten zoeken naar normale mail.

          Reageer


          • #6
            Zo, vanmorgen even mail bekeken en meer dan 200 spamberichten, voornamelijk van AH.
            Hopelijk wordt er snel wat aan gedaan.

            Reageer


            • #7
              Intelligent spamfilter....als het niet eens kan 'bedenken' dat 250 dezelfde mails naar iemand wellicht spam is....en waarschijnlijk ook nog eens naar duizenden klanten

              Reageer


              • #8
                En nog steeds rollen ze binnen...

                Reageer


                • #9
                  Op de service pagina van Zeelandnet: er zijn geen storingen bekend. Tja
                  Het is dweilen met de kraan open

                  Reageer


                  • #10
                    Mailtjes stromen al sinds gisteravond binnen. Ik heb inmiddels voor 2,5 jaar boodschappen gewonnen.

                    Reageer


                    • #11
                      Moderator AlexG heeft de andere 2 topics gesloten en verwijst naar hier.
                      Prima.
                      Maar ik zou het ook fijn vinden als er eens inhoudelijk op de berichten werd gereageerd.
                      Bij deze:
                      Ligt of lag de spamfilter van Zeelandnet eruit?

                      Reageer


                      • #12
                        Er is eigenlijk bijna niets aan te doen behalve weggooien. Het gevecht tegen spam is zeer lastig, enorm ingewikkeld en echt goed bestrijden is vrijwel onmogelijk. Spamfilters zijn niet meer dan een pleister op een te grote wond. Daar veel van verwachten of eisen dat filters alles stoppen is onverstandig. Google heeft de middelen om dat gevecht net iets steviger te voeren en daarom is Gmail redelijk spamvrij, hoewel daar ook wel eens wat door komt. Zij kunnen het zich nu eenmaal veroorloven om daar veel mens- en programmeerkracht aan te besteden. Ik heb mijn primaire mailaccount zo ingesteld dat alles naar een gmail-account gaat. Het gmail-account kan mail sturen onder de naam van het provider-account. https://support.google.com/mail/answer/22370?hl=nl

                        Doorsturen: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=263,E=0000061599662502144,K=9045,Sxi =8,case=guid({1DF4C137-09C1-4D9B-A310-ACF390DFD8AB}),TS=DeltaNL_2016

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Marie
                          Moderator AlexG heeft de andere 2 topics gesloten en verwijst naar hier.
                          Prima.
                          Maar ik zou het ook fijn vinden als er eens inhoudelijk op de berichten werd gereageerd.
                          Bij deze:
                          Ligt of lag de spamfilter van Zeelandnet eruit?
                          Nee. Dit was gewoon een flinke 'spamrun' en daar zijn maar weinig filters tegen bestand helaas.

                          Reageer


                          • #14
                            Koeba,
                            als wij in een mailprogramma een regel kunnen maken met AH erin zodat direct alles uitgefilterd wordt, dan zou Zeelandnet dat voor zijn spamfilter niet kunnen? Ik ga die spamfilter van Zeelandnet eruit gooien, zonde van t geld. En jouw oplossing proberen.
                            Dank je wel

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Marie
                              Koeba,
                              als wij in een mailprogramma een regel kunnen maken met AH erin zodat direct alles uitgefilterd wordt, dan zou Zeelandnet dat voor zijn spamfilter niet kunnen? Ik ga die spamfilter van Zeelandnet eruit gooien, zonde van t geld. En jouw oplossing proberen.
                              Dank je wel
                              Wat vragen ze er tegenwoordig voor? 1 euro per maand was het toen ik nog klant was. Enfin, succes! En als het echt zo makkelijk was als het maken van een regeltje, dan zouden ze dat natuurlijk doen...dus...zo simpel is het nu eenmaal niet.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X