Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Emailadres geblokkeerd vanwege het verzenden van spam

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Emailadres geblokkeerd vanwege het verzenden van spam

    Ik kan niet inloggen zeelandNet webmail, krijg de melding dat ik mijn wachtwoord moet wijzigen en een link.
    als ik daarop klik, krijg ik pagina van Delta.
    Waarom kan zeelandnet mijn emailadres blokkeren zonder toestemming en hoe kan ik mijn mails weer lezen?

  • #2
    Goud78, drie vragen:

    1. In het onderwerp van dit bericht staat 'vanwege het verzenden van spam'. Heb je daar bericht van gekregen?
    2. Lees je je e-mail ook nog op een andere manier dan via webmail?
    3. Kun je inloggen in Mijn DELTA en daar het wachtwoord van je e-mailadres aanpassen (en dan wachten tot Webmail dat ook doorheeft)?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Goud78
      Ik kan niet inloggen zeelandNet webmail, krijg de melding dat ik mijn wachtwoord moet wijzigen en een link.
      als ik daarop klik, krijg ik pagina van Delta.
      Waarom kan zeelandnet mijn emailadres blokkeren zonder toestemming en hoe kan ik mijn mails weer lezen?
      Bij mij precies het zelfde, e-mail geblokeerd ivm het verzenden van spam.

      Reageer


      • #4
        Heb je soms een e-mail gekregen die niet van DELTA afkomstig is maar alleen doet alsof (phishing)?

        Reageer


        • #5
          Via webmail bijgevoegde melding

          Reageer


          • #6
            Dit is inmiddels bij ons bekend. Om dit te omzeilen kun je je wachtwoord wijzigen. Dit duurt ongeveer 5 min. Daarna zou je weer in kunnen loggen.

            Reageer


            • #7
              Tja, dan kan ik alleen maar aanraden om via Mijn DELTA je wachtwoord te wijzigen en je computers te scannen op malware die mogelijk je wachtwoord heeft weten te achterhalen. Bijvoorbeeld met Malwarebytes Anti-malware.

              Reageer


              • #8
                Gebruikers van de webmail die deze melding krijgen worden dringend verzocht om hun wachtwoord te wijzigen.
                De toegang tot de webmail is geblokkeerd vanwege het verzenden van spam via het e-mailadres.

                Na het wijzigen van het wachtwood dat bij het e-mailadres hoort, kan men weer gebruik maken van de webmail. Daarnaast is het aan te raden de gebruikte computer / laptop te controleren op malware.

                Reageer


                • #9
                  Bedankt voor de bevestiging, Jeroen. Wordt dit ook op een andere manier kenbaar gemaakt? Anders zouden mensen die nooit in de webmail komen het niet merken.

                  Heb je aanwijzingen dat de spam via webmail is verstuurd?

                  Reageer


                  • #10
                    heb precies het zelfde wachtwoord gewijzigd kan nog niet inloggen op webmail

                    Reageer


                    • #11
                      Worden betrokken klanten dan niet op een andere manier dan moeten constateren via Webmail op de hoogte gebracht?

                      Reageer


                      • #12
                        brasflip,

                        Het inloggen op de webmail zou weer moeten werken.

                        Reageer


                        • #13
                          Gebruikers die (onbewust) op een andere manier dan webmail spam versturen worden op een andere manier geinformeerd.

                          Reageer


                          • #14
                            ik snap er niets van ! inloggen op mijn delta gaat wel maar op mijn webmail niet en dat alleen op mijn tablet wie weet raad ?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Ferry
                              Dit is inmiddels bij ons bekend. Om dit te omzeilen kun je je wachtwoord wijzigen. Dit duurt ongeveer 5 min. Daarna zou je weer in kunnen loggen.
                              Via mijn outlook thuis haalt die wel alles binnen, zit dus op de site van zeelandnet. Ga dit dus niet omzeilen door mijn wachtwoord te gaan wijzigen, als het probleem bij jullie ligt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X