Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email van klantenservice Delta, met een link erin, die niet klopt!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16

    Reageer


    • #17

      Reageer


      • #18
        Hoi Bea,

        MatthijsL heeft de feedback met betrekking tot de link doorgezet naar de desbetreffende afdeling, om dit in het algemeen bij iedereen te veranderen.
        Helaas is dit niet zomaar iets dat direct aangepast kan worden. Dit is namelijk een automatiche e-mail die je hebt ontvangen met een link erin.
        Dit betekend dus dat wij hiermee aan de slag zijn gegaan.

        Als je een e-mailadres wilt aanpassen kun je dit makkelijk een eenvoudig regelen door in te loggen op mijn.delta.nl. Dit is een werkende link die je verwijst naar het inlogscherm van MijnDELTA.

        Reageer


        • #19

          Reageer


          • #20
            Beste Bea,

            Ik wil je graag bedanken voor je feedback.
            Hiermee kunnen wij aan de slag, zodat onze dienstverlening nog beter wordt
            De schrijffouten heb ik ook een melding van doorgezet.

            Reageer


            • #21

              Reageer


              • #22

                Reageer


                • #23
                  Beste Bea,

                  Dat is natuurlijk erg vervelend.
                  Kun je hiervoor een bericht sturen naar [email protected], met jouw klantgegevens.
                  Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen.

                  Reageer


                  • #24
                    De automailer blijft maar naar het verkeerde mailadres sturen!
                    En nu weer maar een bericht naar [email protected], want de laatste mail schijnt ook niet geholpen te hebben.
                    Is er nog een andere optie, want ze willen het niet horen, geloof ik?

                    Reageer


                    • #25
                      Beste Bea,

                      Wat vervelend dat het probleem blijft aanhouden.
                      Kun je aangeven wat voor een e-mail je op het verkeerde e-mailadres ontvangt?
                      Ik zie je e-mail er niet tussen staan, dus verwacht dat mijn collega inmiddels de e-mail al heeft beantwoord.

                      Reageer


                      • #26
                        Een storingsmail van automailer.
                        Maar inmiddels heeft Joeri1991 per Pb contact met me opgenomen, dus hopelijk komt het nu eens in orde.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X