Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email van klantenservice Delta, met een link erin, die niet klopt!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Email van klantenservice Delta, met een link erin, die niet klopt!

    Wat een klantenservice.
    Ze sturen me een email met een bevestiging van iets wat ik veranderd heb.
    Daarin staat een link, dat ik het ook nog ergens anders moet veranderen.
    Die link klopt niet!
    Vervolgens is het van een noreply-adres gestuurd en zie ik nergens een mailadres meer staan om het te vragen.
    Wat nu Klantenservice Delta?
    Zeer handig!

  • #2
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Wordt meteen opgepakt, Bea.

      Reageer


      • #4
        Caroline, ik voel er erg weinig voor om emails aan mij persoonlijk gericht te plaatsen op een forum.
        Maar dit staat onderaan de email.

        Met vriendelijke groet,

        Afdeling Klantenservice
        DELTA Comfort B.V.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Wordt meteen opgepakt, Bea.
          En wie bent dan?
          Wie pakt het op?

          Reageer


          • #6
            Werd meteen opgepakt door Moderator Caroline, bedoelde ik.

            Als je liever ea niet op het Forum plaatst, stuur dan een mailtje naar [email protected].

            Plaats daar dan de moderator Caroline gevraagde gegevens in en verwijs naar deze topic.

            Ik ben overigens net als jij ook maar een klant van ZeelandNet.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bea
              @Caroline, ik voel er erg weinig voor om emails aan mij persoonlijk gericht te plaatsen op een forum.
              Maar dit staat onderaan de email.

              Met vriendelijke groet,

              Afdeling Klantenservice
              DELTA Comfort B.V.
              Wat er onderaan een email staat zegt natuurlijk helemaal niets...je zou het mailtje ook door kunnen sturen aan [email protected] :8

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Wordt meteen opgepakt, Bea.
                Ik zal weer wel per ongeluk op antwoord hebben gedrukt, want dit staat nu als antwoord, maar ik heb geen idee, hoe ik dat weer weg kan halen. En dat is natuurlijk niet het beste antwoord.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Werd meteen opgepakt door Moderator Caroline, bedoelde ik.

                  Als je liever ea niet op het Forum plaatst, stuur dan een mailtje naar [email protected].

                  Plaats daar dan de moderator Caroline gevraagde gegevens in en verwijs naar deze topic.

                  Ik ben overigens net als jij ook maar een klant van ZeelandNet.
                  Ik weet nu juist niet of het bij zeelandnetforum hoort.
                  Volgens mij hoort het op Delta, maar ik werd gelinkt naar dit forum.
                  Daarom staat mijn vraag ook gericht aan klantenservice Delta.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jos
                    Oorspronkelijk gepost door Bea
                    @Caroline, ik voel er erg weinig voor om emails aan mij persoonlijk gericht te plaatsen op een forum.
                    Maar dit staat onderaan de email.

                    Met vriendelijke groet,

                    Afdeling Klantenservice
                    DELTA Comfort B.V.
                    Wat er onderaan een email staat zegt natuurlijk helemaal niets...je zou het mailtje ook door kunnen sturen aan [email protected] :8
                    Nou onderaan een mail staat natuurlijk, wie het gestuurd heeft, lijkt mij.
                    En volgens mij is dat Delta.
                    Ik snapte ook al niet dat er een link stond naar dit forum, maar goed.
                    Daarom staat mijn vraag ook gericht aan klantenservice Delta.
                    Ik wacht de moderator wel af.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bea
                      Oorspronkelijk gepost door Jos
                      Oorspronkelijk gepost door Bea
                      @Caroline, ik voel er erg weinig voor om emails aan mij persoonlijk gericht te plaatsen op een forum.
                      Maar dit staat onderaan de email.

                      Met vriendelijke groet,

                      Afdeling Klantenservice
                      DELTA Comfort B.V.
                      Wat er onderaan een email staat zegt natuurlijk helemaal niets...je zou het mailtje ook door kunnen sturen aan [email protected] :8
                      Nou onderaan een mail staat natuurlijk, wie het gestuurd heeft, lijkt mij.
                      En volgens mij is dat Delta.
                      Ik snapte ook al niet dat er een link stond naar dit forum, maar goed.
                      Daarom staat mijn vraag ook gericht aan klantenservice Delta.
                      Ik wacht de moderator wel af.
                      Ik kan je ook een mailtje sturen met als ondertekening "Delta Comfort B.V." en iemand die kwaad wil, gaat natuurlijk nooit zijn eigen naam vermelden, maar wil juist vertrouwen wekken door een voor jou betrouwbare afzender te vermelden.
                      Delta is overigens eigenaar van Zeelandnet en de moderatoren op dit forum zijn dus allemaal in dienst van Delta/Zeelandnet.
                      Het antwoord dat je hebt aangeklikt kun je niet meer zelf weghalen.

                      Reageer


                      • #12
                        Waarom stuur je het niet door naar [email protected]
                        Verwijs naar deze topic en leg uit wat je probleem is.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bea
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                          Wordt meteen opgepakt, Bea.
                          Ik zal weer wel per ongeluk op antwoord hebben gedrukt, want dit staat nu als antwoord, maar ik heb geen idee, hoe ik dat weer weg kan halen. En dat is natuurlijk niet het beste antwoord.
                          Ik heb het 'best answer' verwijderd.

                          E-mails die verzonden worden vanaf onze klantenservice worden altijd afgesloten met de naam van de persoon die de e-mail heeft beantwoord. Het zou dus niet zo mogen zijn dat er alleen maar 'afdeling klantenservice' staat. Als je het mailtje nog niet had doorgestuurd naar [email protected], doe dat dan alsnog. Dan kan de e-mail door ons bekeken worden om te zien of hij authentiek is.

                          Medewerkers van ZeelandNet/DELTA zijn herkenbaar aan het blauwe ZeelandNet logo (blauwe cirkel) in de foto.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer


                          • #14
                            Het is inmiddels verstuurd naar [email protected]!
                            Tja, ik had ook nog andere dingen te doen.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bea
                              Het is inmiddels verstuurd naar [email protected]!
                              Tja, ik had ook nog andere dingen te doen.
                              Geen probleem hoor Bea, er zit geen haast achter

                              Het betrof een automatisch gegenereerde e-mail nav een wijziging via MijnDELTA. Vandaar dat de e-mail niet werd afgesloten met een naam. Het andere e-mailadres dat evt veranderd zou moeten worden had betrekking op het e-mailadres waarmee MijnDELTA is aangemeld en welke gebruikt wordt voor bijvoorbeeld vergeten wachtwoord en/of loginnaam van MijnDELTA.
                              Dit adres staat los van het e-mailadres dat wij gebruiken voor onze correspondentie. Deze kan uiteraard wel hetzelfde zijn als dit in eerste instantie zo is ingevoerd, maar een wijziging van het adres voor onze correspondentie in MijnDELTA betekend nog niet dat het adres voor MijnDELTA (voor bijv vergeten wachtwoord) ook aangepast wordt. Ik begrijp dat dit enige verwarring kan brengen.

                              Voor onze correspondentie zie ik nu een Gmail adres staan. Voor het MijnDELTA account zelf staat er nog een ZeelandNet adres. Als die laatste aangepast moet worden, dan kan dat via deze link. Na het inloggen kan het e-mailadres aangepast worden. Ik heb ook een melding doorgezet naar de betreffende afdeling om de juiste link te vermelden in de bevestiging die verstuurd wordt.

                              Bedankt voor de melding. De e-mail heb ik verder afgesloten omdat ik hier het antwoord heb gegeven. Zo is het ook voor andere gebruikers duidelijk.
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X