Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beheren e-mail adressen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beheren e-mail adressen

    Ik wil iets veranderen aan het doorsturen van e-mail. Vroeger ging dat via de PiP, maar die is er niet meer. Nu lees ik dat ik moet inloggen op Mijn Delta en het daar moet regelen. Ik heb alleen geen idee waar. Er wordt gezegd onder 'mijn producten', maar daar staat internet niet bij. Bij inloggen als zeelandnet abonnee kan ik het ook niet vinden. Wie kan mij helpen? Liefst met screenshots...

  • #2
    Ga naar Mijn Producten.
    Daar zie je abonnement voor Internet staan ( Alles-in-1 bijv.).
    Click hierop.
    Dan krijg je een tabblad Mijn emailadressen.

    [img]ca94a462-792a-4336-990d-6cf56cb22ef9.jpg[/img]

    [img]75a42a66-748f-4ab4-997b-dc96378122b1.jpg[/img]


    [img]e1089894-d2f0-4475-a617-5d15bd983186.jpg[/img]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door shoven
      Ik wil iets veranderen aan het doorsturen van e-mail. Vroeger ging dat via de PiP, maar die is er niet meer. Nu lees ik dat ik moet inloggen op Mijn Delta en het daar moet regelen. Ik heb alleen geen idee waar. Er wordt gezegd onder 'mijn producten', maar daar staat internet niet bij. Bij inloggen als zeelandnet abonnee kan ik het ook niet vinden. Wie kan mij helpen? Liefst met screenshots...
      eerst delta account nodig en koppelen .... dan is het snel gevonden (mits site niet te traag) er zijn meerdere routes.

      Reageer


      • #4
        Uitleg over hoe je een account aanmaakt ( zo je dat nog niet hebt gedaan); https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...a-account-4564

        Reageer


        • #5
          Ik zie helemaal geen internet producten erbij staan bij mijn producten. En bij zelf regelen staat ook de e-mail optie niet...
          Moet mijn Zeelandnet account nog aan mijn Delta account gekoppeld worden?

          Reageer


          • #6
            Staan de verschillende producten wel op dezelfde klantgegevens

            Reageer


            • #7
              Geen idee. Delta heeft hier in het verleden wel vaker een rommeltje van gemaakt. Ik heb ze nu maar een vraag gestuurd.

              Reageer


              • #8
                Kun je een mail sturen met je klantgegevens naar [email protected] dan ga ik dit verder voor je uitzoeken..

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X