Ik wil iets veranderen aan het doorsturen van e-mail. Vroeger ging dat via de PiP, maar die is er niet meer. Nu lees ik dat ik moet inloggen op Mijn Delta en het daar moet regelen. Ik heb alleen geen idee waar. Er wordt gezegd onder 'mijn producten', maar daar staat internet niet bij. Bij inloggen als zeelandnet abonnee kan ik het ook niet vinden. Wie kan mij helpen? Liefst met screenshots...
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Beheren e-mail adressen
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Ga naar Mijn Producten.
Daar zie je abonnement voor Internet staan ( Alles-in-1 bijv.).
Click hierop.
Dan krijg je een tabblad Mijn emailadressen.
[img]ca94a462-792a-4336-990d-6cf56cb22ef9.jpg[/img]
[img]75a42a66-748f-4ab4-997b-dc96378122b1.jpg[/img]
[img]e1089894-d2f0-4475-a617-5d15bd983186.jpg[/img]
-
Oorspronkelijk gepost door shovenIk wil iets veranderen aan het doorsturen van e-mail. Vroeger ging dat via de PiP, maar die is er niet meer. Nu lees ik dat ik moet inloggen op Mijn Delta en het daar moet regelen. Ik heb alleen geen idee waar. Er wordt gezegd onder 'mijn producten', maar daar staat internet niet bij. Bij inloggen als zeelandnet abonnee kan ik het ook niet vinden. Wie kan mij helpen? Liefst met screenshots...
Reageer
-
Uitleg over hoe je een account aanmaakt ( zo je dat nog niet hebt gedaan); https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...a-account-4564
Reageer
-
Kun je een mail sturen met je klantgegevens naar forumbeheer@zeelandnet.nl dan ga ik dit verder voor je uitzoeken..
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer