Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen uitgaande mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door fil67
    klopt deze morgen om 06h30 te PHILIPPINE ook nog niets
    trouwens op de website van zeelandnet bij "storingen" staat dit probleem ook (nog) niet vermeld
    ga straks wel ff bellen... benieuwd... ik eis COMPENSATIE

Hier te M'burg werkt de mail normaal....no problem.

Reageer

Nou, hier in Middelburg nog altijd niet....

Wel ontvangst van emails mogelijk, maar geen verzending daarvan.

En aangezien het veel gebruikers zijn die tegelijkertijd hetzelfde euvel ervaren, ligt het dus niet aan de PC's van de gebruikers.

Reageer

Hier in Vlissingen nog steeds niet mogelijk om mails te verzenden. Dit wordt nu toch wel erg lastig. Ontvangen lukt wel. Gistermiddag gebeld met klantenservice, bandje met storingsmelding gehoord, maar ook medewerker gesproken. Kopt dat de fout bij Zeelandnet ligt,. en klopt dat het te maken heeft met een SSL serverfout. Wordt aan gewerkt, maar kennelijk nog steeds niet opgelost.

Reageer

Sinds gisterenochtend gaat het In Goes gaat ook nog steeds niet. Wanneer wordt dit opgelost?

Reageer

Bij mij werkt uitgaande mail gedeeltelijk, eerst niet, werk op een macbook air met mailprogramma Thunderbird.
            Heb in mijn account het POP3 account bij beveiliging op geen gezet en dan werkt deze keurig wel. Mijn andere email IMAP werkt dan gedeeltelijk hij verstuurd met de beveiliging op geen wel emails maar verplaatst deze niet naar de map verzonden geeft daar de foutmelding servertijd verstreken.

Reageer

foutje getypt mijn Imap verstuurt zonder beveiliging wel mails maar verplaatst deze niet naar de map verzonden, hier krijg ik de timeout

Reageer

alles bij elkaar maakt dit maar weer duidelijk, dat je geen hoofd-email account bij een internet provider moet aanhouden.

Reageer

Heb getest met Outlook 2016 naar twee verschillende adressen en het
                  versturen van mail werkt.

Wanneer je een CheckTLS doet geeft hij het onderstaande resultaat.

Reageer

het hangt er een beetje vanaf waar je woont:

[img]53f6fd5c-91d8-46be-a7e5-482a996e596e.jpg[/img]
                    [img]15c1daf5-d5a8-4bb1-b7de-3cf930c4d4be.jpg[/img]

Reageer

bij mij hetzelfde resultaat
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      het hangt er een beetje vanaf waar je woont:

[img]53f6fd5c-91d8-46be-a7e5-482a996e596e.jpg[/img]
                      [img]15c1daf5-d5a8-4bb1-b7de-3cf930c4d4be.jpg[/img]
                      b

Reageer

ik gebruik outlook voor mac (2011) en kan ook geen mail verzenden. Overigens als ik SSL aan vink voor inkomende mail ontvang ik ook niets, dus SSL heb ik uitgeschakeld ( tegen de adviezen in).

Reageer

ik heb SSL bij mijn pop3 ook uitgezet, op geen dus, en dan doet de mailher wel het wel
                          Oorspronkelijk gepost door phjhomburg
                          ik gebruik outlook voor mac (2011) en kan ook geen mail verzenden. Overigens als ik SSL aan vink voor inkomende mail ontvang ik ook niets, dus SSL heb ik uitgeschakeld ( tegen de adviezen in).

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rens D

En aangezien het veel gebruikers zijn die tegelijkertijd hetzelfde euvel ervaren, ligt het dus niet aan de PC's van de gebruikers.
                            ik zit nog op mijn werk , maar is dit nu al ok?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fil67
                              Oorspronkelijk gepost door Rens D

ik zit nog op mijn werk , maar is dit nu al ok?
                              heb naar zeelandnet gebeld.... ze vragen me of het probleem zich ook voordoet als je gewoon op webmail.zeelandnet.nl gaat (dat heb ik nog niet uitgetest) indien dit lukt is de kous bij zeelandnet af. en kun je je plan trekken. Zij geven geen ondersteuning in windows life mail. Hoe zit het bij jullie jungens?

Reageer

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X