Oorspronkelijk gepost door TimH
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Geen uitgaande mail
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
antwoord van zeelandnet (zo slecht als die van TELENET vroeger)
Geachte heer ,
Bedankt voor uw bericht. Het probleem van het niet kunnen versturen van e-mail heeft een kleine 2 dagen geduurd en heeft alleen plaatsgevonden in het losse e-mail programma om uw computer. Onze webmail heeft hier geen last van gehad en dit betekent dat hier niet zomaar compensatie voor wordt gegeven.
Heeft u op dit moment nog problemen met uw e-mail programma? Als dit het geval is dan hoor ik het graag.
Dat de storing niet op onze website stond, had te maken met het feit dat we zelf niet op de hoogte waren dat er problemen waren met het versturen van e-mail. Zodra we hiervan op de hoogte waren hebben we het probleem direct opgelost. Uiteraard onze excuses voor de ontstane situatie
in andere woorden , TREKT U PLAN ALS GE PROBLEMEN HEBT MET POP3 UITGAANDE SERVER ERROR
Reageer
-
Er word nergens aangegeven dat je je plan maar moet trekken als er een probleem is met de e-mailserver. Het probleem is toch opgelost? Er staat in de e-mail alleen maar dat er geen compensatie voor wordt gegeven omdat er gewoon e-mail verstuurd kon worden via de webmail. Er kon dus gewoon gebruik gemaakt worden van de dienst waarvoor je betaald, alleen eventjes op een andere manier dan je het liefste zou willen.
Tuurlijk, het is vervelend als iets niet goed werkt, maar daar hoeft niet direct een vergoeding tegenover te staan. Er is geen 100% uptime garantie. Wanneer er een probleem optreed, dan zullen wij ons uiterste best doen om de problemen asap op te lossen.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLEr word nergens aangegeven dat je je plan maar moet trekken als er een probleem is met de e-mailserver. Het probleem is toch opgelost? Er staat in de e-mail alleen maar dat er geen compensatie voor wordt gegeven omdat er gewoon e-mail verstuurd kon worden via de webmail. Er kon dus gewoon gebruik gemaakt worden van de dienst waarvoor je betaald, alleen eventjes op een andere manier dan je het liefste zou willen.
Tuurlijk, het is vervelend als iets niet goed werkt, maar daar hoeft niet direct een vergoeding tegenover te staan. Er is geen 100% uptime garantie. Wanneer er een probleem optreed, dan zullen wij ons uiterste best doen om de problemen asap op te lossen.
Problemen werden ontkend dat is Zeelandnet!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLEr word nergens aangegeven dat je je plan maar moet trekken als er een probleem is met de e-mailserver. Het probleem is toch opgelost? Er staat in de e-mail alleen maar dat er geen compensatie voor wordt gegeven omdat er gewoon e-mail verstuurd kon worden via de webmail. Er kon dus gewoon gebruik gemaakt worden van de dienst waarvoor je betaald, alleen eventjes op een andere manier dan je het liefste zou willen.
Tuurlijk, het is vervelend als iets niet goed werkt, maar daar hoeft niet direct een vergoeding tegenover te staan. Er is geen 100% uptime garantie. Wanneer er een probleem optreed, dan zullen wij ons uiterste best doen om de problemen asap op te lossen.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer