Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen uitgaande mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door TimH
    Maar ervaar nog je steeds problemen, fil67?
    neen nu lukt het....

    Reageer


    • #62
      Fijn om te lezen dat alles weer werkt.

      Reageer


      • #63
        antwoord van zeelandnet (zo slecht als die van TELENET vroeger)

        Geachte heer ,
        Bedankt voor uw bericht. Het probleem van het niet kunnen versturen van e-mail heeft een kleine 2 dagen geduurd en heeft alleen plaatsgevonden in het losse e-mail programma om uw computer. Onze webmail heeft hier geen last van gehad en dit betekent dat hier niet zomaar compensatie voor wordt gegeven.


        Heeft u op dit moment nog problemen met uw e-mail programma? Als dit het geval is dan hoor ik het graag.

        Dat de storing niet op onze website stond, had te maken met het feit dat we zelf niet op de hoogte waren dat er problemen waren met het versturen van e-mail. Zodra we hiervan op de hoogte waren hebben we het probleem direct opgelost. Uiteraard onze excuses voor de ontstane situatie

        in andere woorden , TREKT U PLAN ALS GE PROBLEMEN HEBT MET POP3 UITGAANDE SERVER ERROR

        Reageer


        • #64
          Er word nergens aangegeven dat je je plan maar moet trekken als er een probleem is met de e-mailserver. Het probleem is toch opgelost? Er staat in de e-mail alleen maar dat er geen compensatie voor wordt gegeven omdat er gewoon e-mail verstuurd kon worden via de webmail. Er kon dus gewoon gebruik gemaakt worden van de dienst waarvoor je betaald, alleen eventjes op een andere manier dan je het liefste zou willen.

          Tuurlijk, het is vervelend als iets niet goed werkt, maar daar hoeft niet direct een vergoeding tegenover te staan. Er is geen 100% uptime garantie. Wanneer er een probleem optreed, dan zullen wij ons uiterste best doen om de problemen asap op te lossen.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
            Er word nergens aangegeven dat je je plan maar moet trekken als er een probleem is met de e-mailserver. Het probleem is toch opgelost? Er staat in de e-mail alleen maar dat er geen compensatie voor wordt gegeven omdat er gewoon e-mail verstuurd kon worden via de webmail. Er kon dus gewoon gebruik gemaakt worden van de dienst waarvoor je betaald, alleen eventjes op een andere manier dan je het liefste zou willen.

            Tuurlijk, het is vervelend als iets niet goed werkt, maar daar hoeft niet direct een vergoeding tegenover te staan. Er is geen 100% uptime garantie. Wanneer er een probleem optreed, dan zullen wij ons uiterste best doen om de problemen asap op te lossen.
            Zeelandnet op z'n smalst deze reactie!
            Problemen werden ontkend dat is Zeelandnet!

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              Er word nergens aangegeven dat je je plan maar moet trekken als er een probleem is met de e-mailserver. Het probleem is toch opgelost? Er staat in de e-mail alleen maar dat er geen compensatie voor wordt gegeven omdat er gewoon e-mail verstuurd kon worden via de webmail. Er kon dus gewoon gebruik gemaakt worden van de dienst waarvoor je betaald, alleen eventjes op een andere manier dan je het liefste zou willen.

              Tuurlijk, het is vervelend als iets niet goed werkt, maar daar hoeft niet direct een vergoeding tegenover te staan. Er is geen 100% uptime garantie. Wanneer er een probleem optreed, dan zullen wij ons uiterste best doen om de problemen asap op te lossen.
              hmmm. sorry maar ik heb zo 2x gebeld en aangezien zeelandnet zich verstopt achter het feit dat het via internet gewoon wel nog gaat maar niet via je e-mail programma stopt het daar wel en mag er niet meer verder geholpen worden ! Denk dat 90% van de klanten "Windows life mail "gebruikt. zal zoiets zijn. Maar dan mag er niet meer verder gegaan worden het probleem toch nog verder te bekijken , al was het met overname van je pc (teamvieuwer?) ... dit hoort bij mij nog altijd onder de noemer "service" naar je klant.... maar ja in het "Ryanair tijdperk" mag je blijkbaar service niet erg meer verwachten....

              Reageer


              • #67
                Ik geloof dat je inmiddels vanuit ons voldoende antwoord hebt gehad, fil67. Hierin gaat niks veranderen. Daar wil ik het bij laten.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...