ik heb een accound verwijderd in windows livemail en nu zijn al mijn mails ook weg.
Het doel was om alle mail via een ander adres te laten lopen.
Eerst verzonden / ontvingen we de mail met naam1@zeelandnet.nl dit moet nu worden naam2@zeelandnet.nl.
Ik heb bij zeelandnet de mail laten doorsturen. Dit is gelukt.
Toen windows live mail. ik had naam2@zeelandnet.nl als standaard in gesteld. Echter werd de uitgaande mail nog steeds verzonden met naam1@zeelandnet.nl. Toen dacht ik slim te wezen en naam1@zeelandnet.nl. te verwijderen. En inderdaad verzend hij nu de mail met naam2@zeelandnet.nl..
Echter ik schrok mij rot alle bestaande e mail van naam1@zeelandnet.nl. zijn nu weg.
Wie kan mij helpen om mijn mail van naam1@zeelandnet.nl. terug te halen
Groeten Jan
Het doel was om alle mail via een ander adres te laten lopen.
Eerst verzonden / ontvingen we de mail met naam1@zeelandnet.nl dit moet nu worden naam2@zeelandnet.nl.
Ik heb bij zeelandnet de mail laten doorsturen. Dit is gelukt.
Toen windows live mail. ik had naam2@zeelandnet.nl als standaard in gesteld. Echter werd de uitgaande mail nog steeds verzonden met naam1@zeelandnet.nl. Toen dacht ik slim te wezen en naam1@zeelandnet.nl. te verwijderen. En inderdaad verzend hij nu de mail met naam2@zeelandnet.nl..
Echter ik schrok mij rot alle bestaande e mail van naam1@zeelandnet.nl. zijn nu weg.
Wie kan mij helpen om mijn mail van naam1@zeelandnet.nl. terug te halen
Groeten Jan
Reageer