Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HELP!!! ik heb een accound verwijderd in windows livemail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • HELP!!! ik heb een accound verwijderd in windows livemail

    ik heb een accound verwijderd in windows livemail en nu zijn al mijn mails ook weg.

    Het doel was om alle mail via een ander adres te laten lopen.
    Eerst verzonden / ontvingen we de mail met [email protected] dit moet nu worden [email protected].
    Ik heb bij zeelandnet de mail laten doorsturen. Dit is gelukt.
    Toen windows live mail. ik had [email protected] als standaard in gesteld. Echter werd de uitgaande mail nog steeds verzonden met [email protected]. Toen dacht ik slim te wezen en [email protected]. te verwijderen. En inderdaad verzend hij nu de mail met [email protected]..
    Echter ik schrok mij rot alle bestaande e mail van [email protected]. zijn nu weg.

    Wie kan mij helpen om mijn mail van [email protected]. terug te halen

    Groeten Jan

  • #2
    Hoi jan.r

    Probeer een de stappen te doorlopen via deze link. Of zoek via Google oid op de term recover e-mail Windows Live Mail. Je zal dan verschillende instructies terugvinden.
    Bij sommige pagina's wordt aangeraden bepaalde software te downloaden, maar dat is niet nodig. Die zou ik dan niet volgen.

    Kan hierbij overigens geen garantie geven dat het gaat lukken.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Volgens u methode is het niet helemaal gelukt. Maar wel heb ik nog eens gezocht op recover e-mail Windows Live Mail
      En ben ik het volgende filmpje tegen gekomen.
      https://www.youtube.com/watch?v=Qexi-HBjDk0
      En het is gelukt.

      Nu heb ik wel hetzelfde probleem dat alle mail word word verzonden met naam1@zeelandnet.

      Maar ik heb ontdekt dat dat je in de linkse kolom op postvak in van naam2 klikt je ook verzend via naam2.
      In de loop van de tijd zal toch alle mail binnen gaan komen op naam2 omdat ik dit bij zeelandnet heb in gesteld.
      Zo zal het "probleem" zich van zelf wel gaan oplossen. Voor oude mailtje zal ik dus nog wel naar naam1 moeten gaan.

      Groeten Jan

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X