Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

emailadres

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Strand1, is dit je primaire email adres? Lijk mij stug dat jouw buurvrouw dezelfde naam heeft. Gewoon 1 goede afspraak maken met de buurvrouw en 1 van de 2 een ander email adres aanmaken. Neemt 1 hoop frustraties weg. Maar goed, zullen we eens doorgaan op het tweede gedeelte van de vraag van deze gebruiker ?
    "Verder heb ik een mail gestuurd om mijn abo te wijzigen ivm de prijsstijging, ook hier krijg ik geen enkele reactie op terug."
    Daar hoor ik niemand over praten.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door duncan
      Strand1, is dit je primaire email adres? Lijk mij stug dat jouw buurvrouw dezelfde naam heeft. Gewoon 1 goede afspraak maken met de buurvrouw en 1 van de 2 een ander email adres aanmaken. Neemt 1 hoop frustraties weg. Maar goed, zullen we eens doorgaan op het tweede gedeelte van de vraag van deze gebruiker ?
      "Verder heb ik een mail gestuurd om mijn abo te wijzigen ivm de prijsstijging, ook hier krijg ik geen enkele reactie op terug."
      Daar hoor ik niemand over praten.
      Luister nog eens goed

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Oorspronkelijk gepost door duncan
        Strand1, is dit je primaire email adres? Lijk mij stug dat jouw buurvrouw dezelfde naam heeft. Gewoon 1 goede afspraak maken met de buurvrouw en 1 van de 2 een ander email adres aanmaken. Neemt 1 hoop frustraties weg. Maar goed, zullen we eens doorgaan op het tweede gedeelte van de vraag van deze gebruiker ?
        "Verder heb ik een mail gestuurd om mijn abo te wijzigen ivm de prijsstijging, ook hier krijg ik geen enkele reactie op terug."
        Daar hoor ik niemand over praten.
        Luister nog eens goed
        Okee Paps.:8

        Reageer


        • #19
          Hallo Strand1,

          Gezien de historie zal ik alleen even inhaken over jouw mail omtrent het wijzigen van het abonnement.
          Welke datum heb je deze mail verzonden? Heb je inmiddels antwoord? Over het algemeen ontvang je binnen twee werkdagen reactie op een mail welke je naar de Klantenservice stuurt.
          Wellicht neemt het nu iets meer tijd in beslag vanwege Pasen.

          Als je wilt dan kun je deze forwarden naar [email protected] zodat het door een moderator opgepakt wordt.

          Reageer


          • #20
            Beste strand1,

            Het is al even geleden. Hoe is het nu met de e-mailadressen? Is er al meer duidelijkheid?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X