Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

emailadres

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • emailadres

    Ik heb al eerder de vraag gesteld hoe het kan dat mijn emailadres ook in gebruik is bij iemand anders,mijn adres is bv *verwijderd door moderator* en mijn buurvrouw heeft het zelfde emailadres dus ook *verwijderd door moderator*

    Dit is dus zeer vervelend omdat ik dus regelmatig email ontvang van die andere en zij zeer waarschijnlijk dus ook van mij.

    Wilt u daar eens op reageren aub.

    Verder heb ik een mail gestuurd om mijn abo te wijzigen ivm de prijsstijging, ook hier krijg ik geen enkele reactie op terug.

  • #2
    Een e-mail account is uniek en kan nooit hetzelfde zijn.
    Het lijkt misschien op elkaar, maar is nooit hetzelfde.

    Reageer


    • #3
      [email protected] zodat we dit kunnen uitzoeken? Graag beide adressen noemen in het e-mailbericht.

      We hebben de e-mailadressen weggehaald uit dit bericht omdat anders jouw adres openbaar op internet staat.

      Reageer


      • #4
        Beste strand1,

        Je kunt het ook simpel testen.
        Stuur een mail naar je eigen mailadres en zet er als tekst in....hallo buurvrouw.
        Als dat mailtje bij jezelf en je buurvrouw terecht komt is het pas uniek.
        Maar ik gok erop dat het alleen op je eigen adres komt.

        Reageer


        • #5
          Besta adje,
          Beste adje,

          Denk je nu echt dat ik dit nog niet heb gecontroleerd?



          Oorspronkelijk gepost door adje
          Beste strand1,

          Je kunt het ook simpel testen.
          Stuur een mail naar je eigen mailadres en zet er als tekst in....hallo buurvrouw.
          Als dat mailtje bij jezelf en je buurvrouw terecht komt is het pas uniek.
          Maar ik gok erop dat het alleen op je eigen adres komt.

          Reageer


          • #6
            Beste strand1,
            Ja dat denk ik inderdaad, want wat je beweerd is gewoon onmogelijk.
            En je zegt het zelf ....waarschijnlijk ook van mij.
            Een account is uniek en het is nog nooit voor gekomen dat dat niet zo was.
            Dus check het e.e.a. nog eens goed.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door strand1
              Besta adje,
              Beste adje,
              Net als in je stukje tekst is een (klein) foutje (de a en e) snel gebeurd
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door strand1
                Besta adje,
                Beste adje,
                Net als in je stukje tekst is een klein foutje (de a en de e) snel gebeurd
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #9
                  Discussie gesloten.
                  Oorspronkelijk gepost door adje
                  Beste strand1,
                  Ja dat denk ik inderdaad, want wat je beweerd is gewoon onmogelijk.
                  En je zegt het zelf ....waarschijnlijk ook van mij.
                  Een account is uniek en het is nog nooit voor gekomen dat dat niet zo was.
                  Dus check het e.e.a. nog eens goed.

                  Reageer


                  • #10
                    Wat je beweert kan alleen als je buurvrouw en jij hetzelfde mailaccount EN hetzelfde wachtwoord gebruiken. Als dat niet zo is, heeft Adje echt gelijk!
                    Het probleem is dus heel simpel op te lossen..spreek met de buurvrouw af wie dat mailaccount verder gaat gebruiken en laat diegene het wachtwoord veranderen. De ander zal dan (helaas) een ander mailaccount moeten maken/gebruiken.
                    Als het niet hetzelfde account + wachtwoord is, zou ik toch van het aanbod van TimH gebruik maken. Die kan je eventueel ook helpen met de abonnementswijziging.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door strand1
                      Discussie gesloten.
                      Oorspronkelijk gepost door adje
                      Beste strand1,
                      Ja dat denk ik inderdaad, want wat je beweerd is gewoon onmogelijk.
                      En je zegt het zelf ....waarschijnlijk ook van mij.
                      Een account is uniek en het is nog nooit voor gekomen dat dat niet zo was.
                      Dus check het e.e.a. nog eens goed.
                      Prima.

                      Reageer


                      • #12
                        misschien niet gelezen maar discussie gesloten.


                        ote=Jos]Wat je beweert kan alleen als je buurvrouw en jij hetzelfde mailaccount EN hetzelfde wachtwoord gebruiken. Als dat niet zo is, heeft Adje echt gelijk!
                        Het probleem is dus heel simpel op te lossen..spreek met de buurvrouw af wie dat mailaccount verder gaat gebruiken en laat diegene het wachtwoord veranderen. De ander zal dan (helaas) een ander mailaccount moeten maken/gebruiken.
                        Als het niet hetzelfde account + wachtwoord is, zou ik toch van het aanbod van TimH gebruik maken. Die kan je eventueel ook helpen met de abonnementswijziging.[/quote]

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door strand1
                          misschien niet gelezen maar discussie gesloten.
                          Het is wel gebruikelijk en leerzaam tegelijkertijd, de oplossing voor het probleem te delen...
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #14
                            Maar is het nu opgelost of niet? :?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door TimH
                              Maar is het nu opgelost of niet? :?
                              Iets wat er niet is, valt niet op te lossen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X