Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Mail niet meer kunnen verzenden, wel ontvangen
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Hallo Snake62,
Welkom op het forum!
Ik raad je sowieso aan om de uitgaande verbinding met SSL/TLS in te schakelen(dus poort 587). Omdat je gebruikmaakt van een ZeelandNet verbinding, kan het echter ook helpen om de verificatie voor de uitgaande mailserver in te schakelen(tabblad Server voor uitgaande e-mail) en hier je gebruikersnaam en wachtwoord invullenMocht dat niet werken, kun je het best contact opnemen met de host van je mailadres.
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaHallo Snake62,
Welkom op het forum!
Ik raad je sowieso aan om de uitgaande verbinding met SSL/TLS in te schakelen(dus poort 587). Omdat je gebruikmaakt van een ZeelandNet verbinding, kan het echter ook helpen om de verificatie voor de uitgaande mailserver in te schakelen(tabblad Server voor uitgaande e-mail) en hier je gebruikersnaam en wachtwoord invullenMocht dat niet werken, kun je het best contact opnemen met de host van je mailadres.
Reageer
-
Ik heb het inmiddels zelf nog voor elkaar kunnen krijgen door in de instellingen steeds iets anders te proberen, wel eerst aantekeningen gemaakt met wat ik steeds deed en zo kreeg ik het onverwacht toch nog zelf voor elkaar. In de accountinstellingen het tabblad "Server voor uitgaande mail geopend", en "Dezelfde instellingen gebruiken als voor mijn inkomende mail" aangeklikt, en bij tabblad "geavanceerd" de smtp op 587 gezet en deze samen kwam tot de goede instelling en kan ik weer mail verzenden. Waarom het nu veranderd moest worden terwijl het al jaren goed gegaan is, daar ben ik dan niet achter gekomen
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer