Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mail niet meer kunnen verzenden, wel ontvangen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mail niet meer kunnen verzenden, wel ontvangen


  • #2
    Hallo Snake62,

    Welkom op het forum !

    Ik raad je sowieso aan om de uitgaande verbinding met SSL/TLS in te schakelen(dus poort 587). Omdat je gebruikmaakt van een ZeelandNet verbinding, kan het echter ook helpen om de verificatie voor de uitgaande mailserver in te schakelen(tabblad Server voor uitgaande e-mail) en hier je gebruikersnaam en wachtwoord invullen Mocht dat niet werken, kun je het best contact opnemen met de host van je mailadres.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Sheena
      Hallo Snake62,

      Welkom op het forum !

      Ik raad je sowieso aan om de uitgaande verbinding met SSL/TLS in te schakelen(dus poort 587). Omdat je gebruikmaakt van een ZeelandNet verbinding, kan het echter ook helpen om de verificatie voor de uitgaande mailserver in te schakelen(tabblad Server voor uitgaande e-mail) en hier je gebruikersnaam en wachtwoord invullen Mocht dat niet werken, kun je het best contact opnemen met de host van je mailadres.
      Bedankt voor je berichtje maar dat had ik ook al geprobeerd. Met 1 mailadres lukte het wel met 587 maar met die andere 2 dus niet terwijl dit dezelfde host is

      Reageer


      • #4
        Heb je het middels het host bedrijf wel voor elkaar kunnen krijgen?

        Reageer


        • #5
          Ik heb het inmiddels zelf nog voor elkaar kunnen krijgen door in de instellingen steeds iets anders te proberen, wel eerst aantekeningen gemaakt met wat ik steeds deed en zo kreeg ik het onverwacht toch nog zelf voor elkaar. In de accountinstellingen het tabblad "Server voor uitgaande mail geopend", en "Dezelfde instellingen gebruiken als voor mijn inkomende mail" aangeklikt, en bij tabblad "geavanceerd" de smtp op 587 gezet en deze samen kwam tot de goede instelling en kan ik weer mail verzenden. Waarom het nu veranderd moest worden terwijl het al jaren goed gegaan is, daar ben ik dan niet achter gekomen

          Reageer


          • #6
            Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost! Zou je het beste antwoord nog kunnen toekennen, zodat het topic gesloten kan worden?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Anette Baas
              Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost! Zou je het beste antwoord nog kunnen toekennen, zodat het topic gesloten kan worden?
              Volgens mij heb ik dat nu dus gedaan

              Reageer


              • #8
                Dat klopt! Bedankt voor de snelle reactie.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X