Ik heb het probleem dat het verzenden van e-mail via de smartphone niet werkt. Ik heb braaf alle gegevens ingevuld bij de uitgaande server, dus mail.zeelandnet.nl, SSL, poort 465, inloggen aan, gebruikersnaam en wachtwoord en hij verdomt het om te verzenden als ik niet via Zeelandnet op internet ben ingelogd. Thuis op de wifi geen probleem. Mobiel ontvangen werkt altijd. Het probleem doet zich zowel voor op de iPhone van mijn werk als mijn prive Samsung.
Ik ben aan het googlen gegaan en lees dat het een probleem is van afgeschermde smtp-servers en zo. Advies is om telkens van smtp-server te wisselen. Dat wordt hem niet, dan blijf je bezig.
Is hier een GOEDE oplossing voor die een kwestie is van 1x instellen?
Ik ben aan het googlen gegaan en lees dat het een probleem is van afgeschermde smtp-servers en zo. Advies is om telkens van smtp-server te wisselen. Dat wordt hem niet, dan blijf je bezig.
Is hier een GOEDE oplossing voor die een kwestie is van 1x instellen?
Reageer