Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

alle mails verdwenen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• alle mails verdwenen

al mijn mails zijn ineens verdwenen, zowel inbox, als verzonden en prullenbak, echt alles is weg, en dat is een groot probleem. het rare is dat er wel staat dat mijn inbox voor 34% gevuld is, maar waar ze dan gebleven zijn weet ik niet. HELP alstublieft!

Je bent niet de enige. Ik heb het gemeld bij de klantenservice via een e-mail. Wellicht is het verstandig dit ook even te doen.

Reageer

het is toch te hopen dat de mails nog ergens staan. geeft jouw mailbox ook aan dat er een bepaald percentage in gebruik is?

Reageer

Bij ons het zelfde alle Mails van mijn vrouw zijn verdwenen in haar webmail en iPad
        webmail geeft wel aan 1% in gebruik maar zijn nergens meer te vinden.

Reageer

Waarschijnlijk heeft dat te maken met de storing die vermeld staat op de homepage van ZeelandNet.
          Als je niks weggegooid hebt zullen ze niet zomaar verdwenen zijn.

Reageer

Ook hier is een e-mail account helemaal verdwenen. Ook de mappenstructuur van het account was verdwenen. Pas na inloggen via webmail (Roundcube), werd de mapstructuur weer opgebouwd.
            @Zeelandnet: Wanneer worden er backups van de e-mails terug gezet?

Reageer

alle mails zijn gelukkig weer terug!!!!

Reageer

Hier inderdaad nu ook. Ben wel benieuwd naar de reden van het tijdelijk verdwijnen van de accounts.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Boon
                  Hier inderdaad nu ook. Ben wel benieuwd naar de reden van het tijdelijk verdwijnen van de accounts.
                  ik nog niet eens, ik ben al heel blij dat ze terug zijn.

Reageer

Ook hier weer alle mails terug.

Reageer

een goeie aanleiding om es na te denken over een systeem, waarbij je belangrijke emails zelf bewaart.
                      bijv. op een pc op laptop, waarbij je dan in een email-programma folders/mappen aanmaakt en daar lokaal het nodige bewaart.
                      en dan kun je alle overige belangrijke documenten, incl. die emails op gezette tijden backuppen op een aparte hard-disk.
                      hierdoor ben je niet meer afhankelijk van iets of iemand anders.

en zeg nou a.u.b. niet: dat moet Zeelandnet toch doen.
                      wel eens van de wet van Murphy gehoord ??

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                        een goeie aanleiding om es na te denken over een systeem, waarbij je belangrijke emails zelf bewaart.
                        bijv. op een pc op laptop, waarbij je dan in een email-programma folders/mappen aanmaakt en daar lokaal het nodige bewaart.
                        en dan kun je alle overige belangrijke documenten, incl. die emails op gezette tijden backuppen op een aparte hard-disk.

ik ben wel gewend dat alles mis gaat wat maar mis kan gaan

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl

Wie zegt dat dit niet gebeurt helemaal achterlijk ben ik niet mocht je dat soms denken.

Reageer

Wat een heerlijk taalgebruik weer op een welgemeend advies:
                            Oorspronkelijk gepost door adekoeijer
                            Wie zegt dat dit niet gebeurt helemaal achterlijk ben ik niet mocht je dat soms denken......
                            Voor de volledigheid: 'niet helemaal' of 'helemaal niet'......?:?
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Is bij iedereen de e-mail al weer terug?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X