al mijn mails zijn ineens verdwenen, zowel inbox, als verzonden en prullenbak, echt alles is weg, en dat is een groot probleem. het rare is dat er wel staat dat mijn inbox voor 34% gevuld is, maar waar ze dan gebleven zijn weet ik niet. HELP alstublieft!
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
alle mails verdwenen
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
een goeie aanleiding om es na te denken over een systeem, waarbij je belangrijke emails zelf bewaart.
bijv. op een pc op laptop, waarbij je dan in een email-programma folders/mappen aanmaakt en daar lokaal het nodige bewaart.
en dan kun je alle overige belangrijke documenten, incl. die emails op gezette tijden backuppen op een aparte hard-disk.
hierdoor ben je niet meer afhankelijk van iets of iemand anders.
en zeg nou a.u.b. niet: dat moet Zeelandnet toch doen.
wel eens van de wet van Murphy gehoord ??
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nleen goeie aanleiding om es na te denken over een systeem, waarbij je belangrijke emails zelf bewaart.
bijv. op een pc op laptop, waarbij je dan in een email-programma folders/mappen aanmaakt en daar lokaal het nodige bewaart.
en dan kun je alle overige belangrijke documenten, incl. die emails op gezette tijden backuppen op een aparte hard-disk.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nleen goeie aanleiding om es na te denken over een systeem, waarbij je belangrijke emails zelf bewaart.
Reageer
-
Wat een heerlijk taalgebruik weer op een welgemeend advies:
Oorspronkelijk gepost door adekoeijerWie zegt dat dit niet gebeurt helemaal achterlijk ben ik niet mocht je dat soms denken......[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer