Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

e-mails verwijderen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

dit gaat over livemail, denk niet dat dat de boosdoener is, denk dat het webmail is.
    Daar kan ik niets vinden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
      Oorspronkelijk gepost door colijnbeveland
      Vreemd, ik moet toch echt de mail in webmail van allebei verwijderen, nouja, niks aan te doen begrijp ik.
      Bij POP3 kun je ook aangeven dat opgehaalde email nog een aantal dagen op de server moet blijven staan. Wellicht is dat bij jou ook zo ingesteld?

Reageer

Abacadabra, bedankt.

Groeten

Reageer

Abacadabra, bedankt.

Groeten
          Wil je wel een oplossing?

Reageer

Abacadabra, bedankt.

Groeten
            Graag gedaan. Misschien een idee om er samen met iemand naar te kijken voor wie het geen abacadabra is?

Reageer

Denk niet dat dat economisch rendabel is.

Groeten

Reageer

Jos, zeker wil ik wel een oplossing, maar hier krijg ik zoveel reacties die niet terzake zijn of het is te moeilijk voor mij.
                Neem nou de raad van TimH, ik ga naar de link in zijn voorlaatste mail en nu heb ik er ineens eenzelfde account bij, dit heeft gewoon niets met het onderwerp te maken, nou bedankt allemaal.
                Groeten

Reageer

Jos, zeker wil ik wel een oplossing, maar hier krijg ik zoveel reacties die niet terzake zijn of het is te moeilijk voor mij.
                  Neem nou de raad van TimH, ik ga naar de link in zijn voorlaatste mail en nu heb ik er ineens eenzelfde account bij, dit heeft gewoon niets met het onderwerp te maken, nou bedankt allemaal.
                  Groeten
                  In dat geval is het denk ik slimmer om er even iemand bij te halen die er wel enige kaas van heeft gegeten. Scheelt een hoop tijd en ergernis.

Reageer

Groeten

Reageer

Jos, doordeweek op mijn werk verwijder ik de mails uit webmail, daarna kijk ik thuis, dus ik wil ze gewoon weghebben nadat ik ze uit webmail verwijderd heb, maar het is de moeite niet om hier zo moeilijk over te doen.

Groet

Reageer

Jos, doordeweek op mijn werk verwijder ik de mails uit webmail, daarna kijk ik thuis, dus ik wil ze gewoon weghebben nadat ik ze uit webmail verwijderd heb, maar het is de moeite niet om hier zo moeilijk over te doen.

Groet
                        Niemand "doet er moeilijk over" behalve jij zelf. Als je het niet begrijpt moet je het op laten lossen door iemand die het wel begrijpt. En als je dat niet wil, tja, dan houdt het gewoon op.

Reageer

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X