Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

e-mails verwijderen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• e-mails verwijderen

Is hier iemand die weet hoe ik slechts eenmaal mijn e-mails verwijder?
    Als ik op de laptop in live mail e-mails verwijder, moet ik ook nog dezelfde mails een keer in mijn webmail op de tablet verwijderen, en ook nog een keer op mijn werk op de PC in webmail, dus 3x dezelfde mails verwijderen.

volgens mij, als je je mail naar 3 computers download dan ja 3x verwijderen, als je de online versie gebruikt heb je dat niet meer

Reageer

online versie?

Reageer

Dus als ze verwijderd zijn laad het daarna toch weer in de inbox?

Reageer

Reageer

webmail op mijn werkPC, webmail op mijn tablet en livemail op mijn laptop.
            Waar kan ik deze instellingen vinden?

Reageer

als je een email via webmail op de ene pc verwijderd hebt, dan kun je die enige tijd later echt niet meer zien in webmail op een tablet.
              livemail is een lokaal email-programma, wat ondertussen de email heeft gedownload en die staat dan los van hetgeen er nadien op webmail wordt gedaan.

Reageer

Vreemd, ik moet toch echt de mail in webmail van allebei verwijderen, nouja, niks aan te doen begrijp ik.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door colijnbeveland
                  Vreemd, ik moet toch echt de mail in webmail van allebei verwijderen, nouja, niks aan te doen begrijp ik.
                  Bij POP3 kun je ook aangeven dat opgehaalde email nog een aantal dagen op de server moet blijven staan. Wellicht is dat bij jou ook zo ingesteld?

Reageer

Jos, waar kan ik dit vinden?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door colijnbeveland
                      Jos, waar kan ik dit vinden?
                      Ergens in de accountinstellingen van elk emailadres.
                      In Live Mail: klik rechts op de emailnaam en kies voor "eigenschappen"
                      Kijk bij tab "Geavanceerd" onderaan bij "bezorging"

Reageer

live mail heb ik thuis, zal volgende week wel eens kijken als ik thuis ben.

Bedankt, Jos

Reageer

Is het inmiddels gelukt, colijnbevelend?

Dan wil ik je vragen om het antwoord te kiezen waar jij het meest aan hebt gehad.

Reageer

Nee, weet het niet te vinden in vooral webmail en ook niet in livemail, sorry.

Reageer

Misschien heb je iets aan de handleiding op onze pagina? Dan heb je een beeld van hoe de schermen er uit zien.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...