Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen mail versturen op iPhone

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Kan geen mail versturen op iPhone

Hallo prdekuijper,

Welkom op het forum

Wat werkt er precies niet? Net geprobeerd, bij mij werkt het prima hoor, het stappenplan om de e-mail in te stellen voor iPhone.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sheena
      Hallo prdekuijper,

Welkom op het forum

Wat werkt er precies niet? Net geprobeerd, bij mij werkt het prima hoor, het stappenplan om de e-mail in te stellen voor iPhone.
      Alles gaat prima zolang je via WIFI binnen het Zeelandnet netwerk blijft. Zodra ik mijn IPhone 5S op 4G zet krijg ik bij het versturen van email direct een foutmelding van gebruikersnaam of wachtwoord. Ga ik terug naar 4G, dan werkt het weer prima. Vreselijk frustrerend als niemand kan vertellen wat de juiste server instellingen zijn, want dat lijkt het probleem te zijn.........

Reageer

Oorspronkelijk gepost door prdekuijper
        Alles gaat prima zolang je via WIFI binnen het Zeelandnet netwerk blijft. Zodra ik mijn IPhone 5S op 4G zet krijg ik bij het versturen van email direct een foutmelding van gebruikersnaam of wachtwoord. Ga ik terug naar 4G, dan werkt het weer prima. Vreselijk frustrerend als niemand kan vertellen wat de juiste server instellingen zijn, want dat lijkt het probleem te zijn.........
        Hoi prdekuijper,

Dat heeft te maken met het feit dat je voor uitgaande mail ook je naam en wachtwoord moet opgeven (voor de uitgaande mailserver). Anders wordt het vanaf een extern netwerk (dus 3G of 4G) niet geaccepteerd.

Bij server uitgaande post (SMTP) moet je dus je gebruikersnaam en wachtwoord invullen, en dan de SSL aanzetten en als poort 465 gebruiken. Identiteitscontrole moet staan op "wachtwoord".

En als servernaam uiteraard mail.zeelandnet.nl.

Dan zou het toch echt moeten werken. Voor de duidelijkheid heb ik ook even deze berichten in een eigen topic gezet.

Reageer

Alles staat ook zo ingesteld.
          Ik hoor echter van veel meer mensen die wel mail kunnen ontvangen, maar niet versturen.
          Dus op WIFI werkt alles prima, op 4G alleen mail ontvangen.
          Server staat wel goed ingesteld, poort 465, SSL en wachtwoord controle.

Oorspronkelijk gepost door Frans
          Alles gaat prima zolang je via WIFI binnen het Zeelandnet netwerk blijft. Zodra ik mijn IPhone 5S op 4G zet krijg ik bij het versturen van email direct een foutmelding van gebruikersnaam of wachtwoord. Ga ik terug naar WIFI, dan werkt het weer prima. Vreselijk frustrerend als niemand kan vertellen wat de juiste server instellingen zijn, want dat lijkt het probleem te zijn.........
          Hoi prdekuijper,

Dat heeft te maken met het feit dat je voor uitgaande mail ook je naam en wachtwoord moet opgeven (voor de uitgaande mailserver). Anders wordt het vanaf een extern netwerk (dus 3G of 4G) niet geaccepteerd.

Bij server uitgaande post (SMTP) moet je dus je gebruikersnaam en wachtwoord invullen, en dan de SSL aanzetten en als poort 465 gebruiken. Identiteitscontrole moet staan op "wachtwoord".

En als servernaam uiteraard mail.zeelandnet.nl.

Dan zou het toch echt moeten werken. Voor de duidelijkheid heb ik ook even deze berichten in een eigen topic gezet.

Reageer

Ik hoor echter van veel meer mensen die wel mail kunnen ontvangen, maar niet versturen.
            Indien je mobiele provider toevallig T-mobile is dan heb je hier misschien wat aan.

Reageer

Dan heb ik toch nog een vraag. Staat, bij de uitgaande serverinstellingen, ook daadwerkelijk je username en wachtwoord ingevuld?

Reageer

Ja, hoor, compleet ingevuld.

Oorspronkelijk gepost door Frans
                Dan heb ik toch nog een vraag. Staat, bij de uitgaande serverinstellingen, ook daadwerkelijk je username en wachtwoord ingevuld?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X