Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vraag over email

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door carbaat
    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
    Ik hoop dat Marco de details ontvangt zodat hij dit kan uitzoeken.
    Met de vrij summiere mailboxgrootte die ZeelandNet tot voor kort hanteerde kan ik me er weinig bij voorstellen dat er 3500 berichten in 5 jaar achterblijven in een mailbox die dan bij een nieuwe abonnee terecht komt. Alleen onderzoek van ZeelandNet kan uitwijzen wat er aan de hand is geweest.
    Ja, helaas wel de mail van de vorige gebruiker was op de server was blijven staan en ter inzage voor de nieuwe gebruiker.
    De oude gebruiker van het mailadres is hiervan op de hoogte en ja ik heb Marco een PB gestuurd

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door duncan
      Oorspronkelijk gepost door r0n
      Oorspronkelijk gepost door duncan
      rOn, ik weet het niet, maar verwijder jij niet alle berichten voordat je een email_adres verwijdert. Je heb ook in de Ict gezeten.
      Natuurlijk, ik doe het zelfs automatisch na een aantal dagen (is een instelling van Thunderbird).
      Maar Zeelandnet is een provider, waarvan de meeste klanten geen ICT'er zijn.
      Niets ten nadele van Zeelandnet, maar een foutje is snel gemaakt.
      Okee, dan begrijpen we elkaar.
      Ik mag er toch vanuit gaan als niet ICTer dat als ik een mailadres verwijder dat alles van de server verwijderd wordt, nou dit was dus niet het geval.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door carbaat
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
        Ik hoop dat Marco de details ontvangt zodat hij dit kan uitzoeken.
        Met de vrij summiere mailboxgrootte die ZeelandNet tot voor kort hanteerde kan ik me er weinig bij voorstellen dat er 3500 berichten in 5 jaar achterblijven in een mailbox die dan bij een nieuwe abonnee terecht komt. Alleen onderzoek van ZeelandNet kan uitwijzen wat er aan de hand is geweest.
        Ja, helaas wel de mail van de vorige gebruiker was op de server was blijven staan en ter inzage voor de nieuwe gebruiker.
        Ja, carbaat. En dat komt doordat de vorige gebruiker die mails niet verwijderd heeft. 3500 mails, toch wel veel. Bij mij was die allang vol geweest!

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door carbaat
          Ik mag er toch vanuit gaan als niet ICTer dat als ik een mailadres verwijder dat alles van de server verwijderd wordt, nou dit was dus niet het geval.
          Ja, daar mag je van uit gaan.
          Nu maar hopen, dat de fout boven tafel komt..........

          Reageer


          • #20
            Carbaat,

            Bedankt voor info in je PB, ik mis echter nog wel om welk e-mail adres het gaat, kan je die nog even sturen zodat ik aan de slag kan?

            Reageer


            • #21
              Carbaat,Ik heb nog geen reactie van je mogen ontvangen m.b.t welk email adres dit was.
              Ik wil dit heel graag uitzoeken aangezien de situatie die je stelt feitelijk niet mogelijk zou moeten zijn.
              Maar zonder het betreffende e-mail adres kan ik bijzonder weinig na laten kijken, graag dus alsnog de gegevens zodat ik aan de slag kan voor je
              Alvast bedankt

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X