Ik heb al vele keren een vraag gesteld bij de klantenservice van Zeelandnet maar ik vraag me af of er eigenlijk wel iemand is die het weet. E-mails worden niet goed gelezen en ergerlijk beantwoord. Ik gebruik nu in het voorbeeld even @fictievenaam.nl als domeinnaam waar ik een email naar toe moest sturen maar het was uiteraard een andere wel bestaand e-mailadres.
Ik moest vanuit een hotel een e-mail sturen naar [email protected] en het ging weer niet. Zeelandnet schreef nav. de aan Zeelandnet meegestuurde foutmelding dat ik de instellingen moest opvragen van de server van @fictievenaam.nl. Hallo Zeelandnetnet daar stuur ik de email naar toe en ik gebruik die server niet. Ik schreef dat ze de foutmelding vermoedelijk niet goed gelezen hadden omdat ik een email moest sturen naar @fictievenaam.nl met mijn Zeelandnet account. En wat kreeg ik voor antwoord: De foutmelding geeft aan dat u de serverinstellingen dient aan te passen van @fictievenaam.nl.
Zoals mijn collega heeft aangegeven kunt u deze opvragen via uw hosting provider. Wij hebben deze gegevens niet en kunnen u hier niet verder mee helpen.
Ik werd het echt beu en heb ik uiteindelijk een klacht ingediend bij Delta en werd ik opgebeld door Delta en later doorverbonden met een technische man van Zeelandnet van een hoger level. Ik moest de volgende instellingen gebruiken:
Uitgaande e-mail (SMTP): 465
Inkomende e-mail (POP3): 995
Bij beide servers moet de regel 'Voor deze server is een beveiligde verbinding (SSL) nodig' wel aangevinkt zijn.
Nou het zou opgelost zijn maar dus niet. Ik moest bijv. aanvinken dat ik gebruik wil maken van een SSL verbinding. Maar helaas ik kon weer geen e-mails versturen. Weer de vraag opnieuw gesteld en weer krijg ik een ander antwoord. Nu weer:
Uitgaande e-mail (SMTP): 25
Inkomende e-mail (POP3): 110
Bij beide servers moet de regel 'Voor deze server is een beveiligde verbinding (SSL) nodig' NIET aangevinkt zijn.
Ik snap er niets van want als wij gasten hebben dan kunnen die gewoon e-mails op hun laptop ontvangen en versturen en waarom ik niet?
Wat is nu de simpele vraag die ik nu al een jaar steeds stel aan Zeelandnet: Als ik in een hotel ben kan ik met mijn laptop geen e-mails versturen, wel versturen. Blijkbaar weet niemand bij Zeelandnet hoe de instellingen moeten zijn. Steeds weer andere instellingen krijg ik door en dan moet ik het maar weer proberen. Maar nee het lukt weer niet en je zou er moedeloos van worden.
Ik moest vanuit een hotel een e-mail sturen naar [email protected] en het ging weer niet. Zeelandnet schreef nav. de aan Zeelandnet meegestuurde foutmelding dat ik de instellingen moest opvragen van de server van @fictievenaam.nl. Hallo Zeelandnetnet daar stuur ik de email naar toe en ik gebruik die server niet. Ik schreef dat ze de foutmelding vermoedelijk niet goed gelezen hadden omdat ik een email moest sturen naar @fictievenaam.nl met mijn Zeelandnet account. En wat kreeg ik voor antwoord: De foutmelding geeft aan dat u de serverinstellingen dient aan te passen van @fictievenaam.nl.
Zoals mijn collega heeft aangegeven kunt u deze opvragen via uw hosting provider. Wij hebben deze gegevens niet en kunnen u hier niet verder mee helpen.
Ik werd het echt beu en heb ik uiteindelijk een klacht ingediend bij Delta en werd ik opgebeld door Delta en later doorverbonden met een technische man van Zeelandnet van een hoger level. Ik moest de volgende instellingen gebruiken:
Uitgaande e-mail (SMTP): 465
Inkomende e-mail (POP3): 995
Bij beide servers moet de regel 'Voor deze server is een beveiligde verbinding (SSL) nodig' wel aangevinkt zijn.
Nou het zou opgelost zijn maar dus niet. Ik moest bijv. aanvinken dat ik gebruik wil maken van een SSL verbinding. Maar helaas ik kon weer geen e-mails versturen. Weer de vraag opnieuw gesteld en weer krijg ik een ander antwoord. Nu weer:
Uitgaande e-mail (SMTP): 25
Inkomende e-mail (POP3): 110
Bij beide servers moet de regel 'Voor deze server is een beveiligde verbinding (SSL) nodig' NIET aangevinkt zijn.
Ik snap er niets van want als wij gasten hebben dan kunnen die gewoon e-mails op hun laptop ontvangen en versturen en waarom ik niet?
Wat is nu de simpele vraag die ik nu al een jaar steeds stel aan Zeelandnet: Als ik in een hotel ben kan ik met mijn laptop geen e-mails versturen, wel versturen. Blijkbaar weet niemand bij Zeelandnet hoe de instellingen moeten zijn. Steeds weer andere instellingen krijg ik door en dan moet ik het maar weer proberen. Maar nee het lukt weer niet en je zou er moedeloos van worden.
Reageer