Hallo,
Ik zit hier echt mee in mijn haar, al een week mee bezig, zelfs helpdesk zeelandnet gebeld
Ik kom er niet uit, zou het zo fijn vinden als iemand mij kan helpen...
Dus, hoe moet ik het beschrijven, als volgt:
- Mail client: Outlook 2007, Mail server: mail.zeelandnet.nl
- heeft altijd gewerkt
- POP3 ontvangende mail, altijd gewerkt, nu sinds 2 weken niet meer
- ik kan wel mail versturen (SMTP)
- er was eerder een inkomend besmette mail met: JS/TrojanDownloader.Nemucod
- deze onderschept met NOD32/ESET, zelfs gebeld met ESET, mmm
- zou er toch niets gewijzigd kunnen zijn?
=> ik kom er niet achter, dus vraag ik hier om hulp
=> ergens in een log, kwam ik de volgende tekst tegen, weet niet meer welke log, ik heb er ook op gegoogled, werd ik niet wijzer van, deze tekst:
"persoonlijke firewall er is een fout opgetreden bij het starten van de proxyserver de analyse van toepassingsprotocollen (http, pop3, imap) werkt niet"
=> o ja, bij Outlook kun je bij accountinstellingen, de verbindingen testen (in en uitgaand), die geven 2x OK aan...
als iemand mij kan helpen, zou dat meer dan fijn zijn
groetjes van Michel, Middelburg
Ik zit hier echt mee in mijn haar, al een week mee bezig, zelfs helpdesk zeelandnet gebeld
Ik kom er niet uit, zou het zo fijn vinden als iemand mij kan helpen...
Dus, hoe moet ik het beschrijven, als volgt:
- Mail client: Outlook 2007, Mail server: mail.zeelandnet.nl
- heeft altijd gewerkt
- POP3 ontvangende mail, altijd gewerkt, nu sinds 2 weken niet meer
- ik kan wel mail versturen (SMTP)
- er was eerder een inkomend besmette mail met: JS/TrojanDownloader.Nemucod
- deze onderschept met NOD32/ESET, zelfs gebeld met ESET, mmm
- zou er toch niets gewijzigd kunnen zijn?
=> ik kom er niet achter, dus vraag ik hier om hulp
=> ergens in een log, kwam ik de volgende tekst tegen, weet niet meer welke log, ik heb er ook op gegoogled, werd ik niet wijzer van, deze tekst:
"persoonlijke firewall er is een fout opgetreden bij het starten van de proxyserver de analyse van toepassingsprotocollen (http, pop3, imap) werkt niet"
=> o ja, bij Outlook kun je bij accountinstellingen, de verbindingen testen (in en uitgaand), die geven 2x OK aan...
als iemand mij kan helpen, zou dat meer dan fijn zijn
groetjes van Michel, Middelburg
Reageer