Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email Mobiel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Hoe geef ik dat aan, een kopie op de server?

Oorspronkelijk gepost door Sheena
    Oorspronkelijk gepost door pbolsman
    Goedemorgen,
    Ik wil mijn emails zowel op mijn computer als opo mijn mobiel laten binnenkomen.
    Zoals het nu gaat, komen de emails op mijn mobiel binnen, maar zodra ik mijn computer aan zet, zijn alle mails op mijn mobiet verdwenen. Wat moet ik instellen om alles op zowel de mobiel als de computer te laten behouden.
    Wat je eventueel ook kunt doen is op de pc aangeven dat er een kopie van het bericht op de server moet blijven staan

Wel zul je dan goed in de gaten moeten houden of je mailbox niet vol loopt

Reageer

Als je naar de accountinstellingen gaat, kies je voor meer instellingen. Dan opent er een nieuw schermpje en kun je onder geavanceerd onder de optie 'Bezorging' een vinkje zetten bij de optie: een kopie van berichten op de server achterlaten.

Reageer

Als ik een IMAP maak, blijft inkomende server dan mail.zeelandnet.nl en uitgaande server ook gewoon mail.zeelandnet.nl? Of worden dat andere benamingen?

Oorspronkelijk gepost door Jos
        Dan heb je op je computer je emailaccount ingesteld als POP3. Als je je mail daarmee binnenhaalt, wordt die van de server van Zeelandnet verwijderd.
        Als je een IMAP-account aanmaakt (zoals op je mobiel) zie je op pc en mobiel hetzelfde!
        https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...hone-tablet-30

Reageer

Ja ( in en uit) 2x mail.zeelandnet.nl

Reageer

[Ok, bedankt vast. en de poorten?

quote=Ptrol]Ja ( in en uit) 2x mail.zeelandnet.nl[/quote]

Reageer

https://d1b6tx2agdphz5.cloudfront.ne...513d3a5bca.png

Reageer

Als je naar de accountinstellingen gaat, kies je voor meer instellingen. Dan opent er een nieuw schermpje en kun je onder geavanceerd onder de optie 'Bezorging' een vinkje zetten bij de optie: een kopie van berichten op de server achterlaten.
                Sheena, je doelt hierbij op POP3?
                Zo, ja heb je dit item gezien?
                Daar kwamen juist de problemen door door het gebruikte programma (na update Outlook2016).
                Vandaar advies Imap.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Sheena, je doelt hierbij op POP3?
                  Zo, ja heb je dit item gezien?
                  Daar kwamen juist de problemen door door het gebruikte programma (na update Outlook2016).
                  Vandaar advies Imap.
                  Ja ik doel hierbij op POP3, bij IMAP is de optie bezorging namelijk niet zichtbaar...

Reageer

Is het inmiddels gelukt?

Reageer

Hallo pbolsman,

Is het nog gelukt om Outlook werkend te krijgen ?

Reageer

Omdat pbolsman niet meer heeft gereageerd, het topic als beantwoord gemarkeerd.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X