Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email Mobiel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Email Mobiel

Goedemorgen,
    Ik wil mijn emails zowel op mijn computer als opo mijn mobiel laten binnenkomen.
    Zoals het nu gaat, komen de emails op mijn mobiel binnen, maar zodra ik mijn computer aan zet, zijn alle mails op mijn mobiet verdwenen. Wat moet ik instellen om alles op zowel de mobiel als de computer te laten behouden.

Dan heb je op je computer je emailaccount ingesteld als POP3. Als je je mail daarmee binnenhaalt, wordt die van de server van Zeelandnet verwijderd.
    Als je een IMAP-account aanmaakt (zoals op je mobiel) zie je op pc en mobiel hetzelfde!
    https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...hone-tablet-30

Reageer

Wel je topic van gisteren bekeken: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...html#post20644

Je zal beide op Imap moeten instellen.

Reageer

En wat zijn dan de instellingen op mijn computer?

Oorspronkelijk gepost door Jos
        Dan heb je op je computer je emailaccount ingesteld als POP3. Als je je mail daarmee binnenhaalt, wordt die van de server van Zeelandnet verwijderd.
        Als je een IMAP-account aanmaakt (zoals op je mobiel) zie je op pc en mobiel hetzelfde!
        https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...hone-tablet-30

Reageer

[img]93b02107-bd32-4a30-ae47-cc513d3a5bca.png[/img]

Ingesteld als Imap ( gezien de grootte van je mailbox) in de gaten houden of deze niet volloopt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door pbolsman
            Goedemorgen,
            Ik wil mijn emails zowel op mijn computer als opo mijn mobiel laten binnenkomen.
            Zoals het nu gaat, komen de emails op mijn mobiel binnen, maar zodra ik mijn computer aan zet, zijn alle mails op mijn mobiet verdwenen. Wat moet ik instellen om alles op zowel de mobiel als de computer te laten behouden.
            Wat je eventueel ook kunt doen is op de pc aangeven dat er een kopie van het bericht op de server moet blijven staan

Wel zul je dan goed in de gaten moeten houden of je mailbox niet vol loopt

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sheena
              Wat je eventueel ook kunt doen is op de pc aangeven dat er een kopie van het bericht op de server moet blijven staan

Wel zul je dan goed in de gaten moeten houden of je mailbox niet vol loopt
              Dit in ieder geval niet met POP3 gezien de problemen met Outlook2016.

Sheena, gezien dat probleem in 2 topics wordt aangekaart?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Ja Ptrol heb ik gezien.

Ik probeer alleen mee te denken met pbolsman, aangezien hij niet letterlijk aangeeft dat hij Outlook 2016 gebruikt en vraagt wat hij kan veranderen aan de instellingen om op beide apparaten de mails binnen te krijgen...

Reageer

Sheena, wil en kan je in het gesloten topic de link van deze topic nog toevoegen?

Dan blijft alles voor Forummers die in de toekomst met soortgelijke problemen.

Reageer

Lukt het zo, pbolsman?

Reageer

ja ik heb Outlook 2016 via Office 365

Oorspronkelijk gepost door Sheena
                      Ja Ptrol heb ik gezien.

Ik probeer alleen mee te denken met pbolsman, aangezien hij niet letterlijk aangeeft dat hij Outlook 2016 gebruikt en vraagt wat hij kan veranderen aan de instellingen om op beide apparaten de mails binnen te krijgen...

Reageer

Moet ik een hele nieuwe account aanmaken, of kan ik POP3 wijzigen in IMAP?
                        Lukt het zo, pbolsman?

Reageer

In het andere item is alles aangegeven.
                          Je kan helaas niet wijzigen, maar moet oude verwijderen en nieuw account aanmaken.

Eerst:
                          + backup
                          + mail verplaatsen
                          + oude popup account verwijderen
                          + nieuwe imap aanmaken

Heb je wel alles doorgenomen uit de andere topic?

Reageer

Heb er niet zoveel verstand van, maar hoe maak ik een backup?
                            In het andere item is alles aangegeven.
                            Je kan helaas niet wijzigen, maar moet oude verwijderen en nieuw account aanmaken.

Eerst:
                            + backup
                            + mail verplaatsen
                            + oude popup account verwijderen
                            + nieuwe imap aanmaken

Heb je wel alles doorgenomen uit de andere topic?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door pbolsman
                              Heb er niet zoveel verstand van, maar hoe maak ik een backup?
                              Je kunt ook mijn advies opvolgen en kijken of je kopie van bericht op server kan achterlaten :8 Dat is nog altijd makkelijker (denk ik) dan eerst een backup maken en dan alles weer terug te plaatsen

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X