Als je avast uitschakelt is het probleem verholpen. Is dus duidelijk de oorzaak.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Avast Virusscanner
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door avdlijckeBij het opstarten van Microsoft Outlook (mail) krijg ik van Avast de waarschuwing dat van de Server het beveiligingscertificaat niet te controleren is. Hoe is dit op te lossen ?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door avdlijckeOorspronkelijk gepost door avdlijckeBij het opstarten van Microsoft Outlook (mail) krijg ik van Avast de waarschuwing dat van de Server het beveiligingscertificaat niet te controleren is. Hoe is dit op te lossen ?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaOorspronkelijk gepost door avdlijckeOorspronkelijk gepost door avdlijckeBij het opstarten van Microsoft Outlook (mail) krijg ik van Avast de waarschuwing dat van de Server het beveiligingscertificaat niet te controleren is. Hoe is dit op te lossen ?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door rgoedvolkGrappig dat de vraag meerdere keren gesteld wordt over hetzelfde issue maar niemand een oplossing biedt. Ook zeelandnet niet.
De enige oplossing is je virusscanner uitschakelen, maar daar zit precies het gevaar.
Ook Free zijn er meer dan Avast.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaOorspronkelijk gepost door avdlijckeOorspronkelijk gepost door avdlijckeBij het opstarten van Microsoft Outlook (mail) krijg ik van Avast de waarschuwing dat van de Server het beveiligingscertificaat niet te controleren is. Hoe is dit op te lossen ?
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer