Bij het opstarten van Microsoft Outlook (mail) krijg ik van Avast de waarschuwing dat van de Server het beveiligingscertificaat niet te controleren is. Hoe is dit op te lossen ?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Avast Virusscanner
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door avdlijckeBij het opstarten van Microsoft Outlook (mail) krijg ik van Avast de waarschuwing dat van de Server het beveiligingscertificaat niet te controleren is. Hoe is dit op te lossen ?
Dat heeft vast ook te maken met de problemen die er de afgelopen dagen zijn met het kunnen bereiken van de startpagina van Zeelandnet. Is al in meerdere topics aan de orde geweest. Ook Norton geeft waarschuwingen.
Er wordt aan een oplossing gewerkt!
Maak zonodig tijdelijk een andere startpagina aan, je zult dan geen last meer hebben.
-
Oorspronkelijk gepost door avdlijckeHallo Jos,
Bedankt voor je reactie !
Ik heb wel al lang (enkele maanden) dit bericht van Avast !
Is Avast wel up-to-date?
Er is wel een probleem met de thuisbeveiliging van Avast en het nieuwe modem, maar ook dat zal een ander probleem zijn:
https://forum.zeelandnet.nl/internet...ten-modem-2556
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door avdlijckeHallo Jos,
Bedankt voor je reactie !
Ik heb wel al lang (enkele maanden) dit bericht van Avast !
Is Avast wel up-to-date?
Er is wel een probleem met de thuisbeveiliging van Avast en het nieuwe modem, maar ook dat zal een ander probleem zijn:
https://forum.zeelandnet.nl/internet...ten-modem-2556
Is inderdaad een hardnekkig probleem in Avast
Reageer
-
Zou er iemand op 'certificaat weergeven' kunnen klikken en daar een screenshot van kunnen posten? De mailserver van zeelandnet heeft een geldig certificaat met de naam 'mail.zeelandnet.nl'. Het zou kunnen zijn dat Avast of je mailclient de mailserver op een andere naam (bijv. smtp.zeelandnet.nl) bevraagd en dan klopt het certificaat inderdaad niet.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door DeuntjeZou er iemand op 'certificaat weergeven' kunnen klikken en daar een screenshot van kunnen posten? De mailserver van zeelandnet heeft een geldig certificaat met de naam 'mail.zeelandnet.nl'. Het zou kunnen zijn dat Avast of je mailclient de mailserver op een andere naam (bijv. smtp.zeelandnet.nl) bevraagd en dan klopt het certificaat inderdaad niet.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer