Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

spam

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • spam

    hoe komt het dat ik zo veel spam krijg en al menig heb geblokt

  • #2
    Welkom op het forum jan de bil,

    Dat kan heel veel oorzaken hebben. Krijg je zomaar ineens veel meer mailtjes binnen dan voorheen dan?
    Gebruik je het spamfilter van Zeelandnet?

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Wat voor soort internet abonnement heb je: basis, midi, premium, super of extreem?

        Reageer


        • #5
          ik heb een basis abonnement

          Reageer


          • #6
            Dan is het spamfilter niet bij je abonnement inbegrepen. Je zou kunnen overwegen daar een abonnement op te nemen. Dat zal niet alle spam voorkomen, maar zal zeker stukken minder worden. Zelf heb ik de laatste tijd soms wekenlang geen last van spam.
            Voor meer info:
            http://www.zeelandnet.nl/abonnemente...pamfilter.html

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door jan de bil
              hoe komt het dat ik zo veel spam krijg en al menig heb geblokt

              Reageer


              • #8
                Er is een uitgebreid eerder topic:
                https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...22/index3.html

                Misschien moet het lijstje met domeinnamen weer worden geactualiseerd..alleen weten die spammers dat ook en zullen ze binnen de kortste keren weer vanaf een ander domein verder gaan.

                Reageer


                • #9
                  Het is weer mis. Weer dagelijks veel SPAM via Zeelandnet-account.
                  De Zeelandnet helpdesk reageert ook al niet meer op meldingen.

                  Ik steun Zeeuwse bedrijven, maar zo langzamerhand wordt mijn trouw wel erg op de proef gesteld.

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo Wim,
                    Ik heb zeker al ruim een half jaar last van erg veel spam op een bepaald (Zeelandnet) email account.
                    Al verschillende keren een reactie van ze gehad (nou ja reactie? ) 1 X een suggestie om de waarden aan bepaalde | spam mails" te verlagen en nog wat kleine technische aanpassingen maar dat helpt allemaal niets. Als ik bijvoorbeeld de "waarde van 20" verlaag naar 9 dan komen er weer andere spammails die de waarde 9 hebben binnen. Dagen dat ik 50 - 80 spammails per dag krijg zijn eerder regel dan uitzondering.

                    Op het laatst werd me zelfs voorgesteld om dat bewuste account te forwaren / aliassen naar een Hotmail account omdat de spamfilters daar beter zouden zijn....... !

                    Je mag van zo;n bedrijf als Zeelandnet toch wel verwachten dat zij technisch hun zaakjes op orde hebben, niet dus helaas....

                    Maar frustrerend is het wel. Groet, Erik

                    Reageer


                    • #11
                      maar waarom gebruik je geen email-programma, waarbij je eenvoudig regels kunt instellen.
                      dan bepaal jijzelf wat er met jouw email gebeurt.
                      bovendien is het grateloos

                      Reageer


                      • #12
                        @Fred,
                        Daar heb je niets aan op je smartphone......

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X