Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email op computer / tablet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Email op computer / tablet

    Geachte forumleden,
    Het volgende, ik heb op de laptop van mijn vriendin Windows 10 geinstalleerd. De ontvangst van e-mail gaat prima. Bij mij thuis bevindt zich de tablet van Samsung. Hier kon ik de ontvangen berichten op haar laptop ontvangen op de tablet bij mij thuis.
    Dit is ineens niet meer mogelijk. Via de instructiefilm probeer ik de account opnieuw toe te voegen.
    Na de eerste inbreng (naam, poort, beveiligingstype enz) geeft deze aan: Account XXXXX@zeelandnet is al in gebruik.
    Weet iemand raad ???? Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.
    MVG
    Martin

  • #2
    Het lijkt er op, dat je een account probeert aan te maken dat de app al kent. Als je de standaard Samsung app gebruikt, kun je via het menu (3 streepjes boven elkaar) naar instellingen.
    Je krijgt dan alle aangemaakte accounts te zien. Zie je daar inderdaad een account met dezelfde naam als wat je nieuw wilt aanmaken? Zo ja, verwijder dit dan en probeer het daarna opnieuw aan te maken.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Het lijkt er op, dat je een account probeert aan te maken dat de app al kent. Als je de standaard Samsung app gebruikt, kun je via het menu (3 streepjes boven elkaar) naar instellingen.
      Je krijgt dan alle aangemaakte accounts te zien. Zie je daar inderdaad een account met dezelfde naam als wat je nieuw wilt aanmaken? Zo ja, verwijder dit dan en probeer het daarna opnieuw aan te maken.
      Beste Jos,
      Je bent een kanjer !!!!!!! Het probleem is hiermee perfect opgelost.
      Heel veel dank.
      MVG
      Martin

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X