Geachte forumleden,
Het volgende, ik heb op de laptop van mijn vriendin Windows 10 geinstalleerd. De ontvangst van e-mail gaat prima. Bij mij thuis bevindt zich de tablet van Samsung. Hier kon ik de ontvangen berichten op haar laptop ontvangen op de tablet bij mij thuis.
Dit is ineens niet meer mogelijk. Via de instructiefilm probeer ik de account opnieuw toe te voegen.
Na de eerste inbreng (naam, poort, beveiligingstype enz) geeft deze aan: Account XXXXX@zeelandnet is al in gebruik.
Weet iemand raad ???? Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.
MVG
Martin
Het volgende, ik heb op de laptop van mijn vriendin Windows 10 geinstalleerd. De ontvangst van e-mail gaat prima. Bij mij thuis bevindt zich de tablet van Samsung. Hier kon ik de ontvangen berichten op haar laptop ontvangen op de tablet bij mij thuis.
Dit is ineens niet meer mogelijk. Via de instructiefilm probeer ik de account opnieuw toe te voegen.
Na de eerste inbreng (naam, poort, beveiligingstype enz) geeft deze aan: Account XXXXX@zeelandnet is al in gebruik.
Weet iemand raad ???? Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.
MVG
Martin
Reageer