Het aanmaken lukt niet, omdat de server niet reageert
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Aanmaken e-mail account
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door fkoopmansHet aanmaken lukt niet, omdat de server niet reageert
Ik krijgen indruk dat het te maken heeft met de beveiliging. Is er iemand die dit probleem herkent ?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fkoopmansDe invoergegevens zijn juist. Het probleem treed op nadat ben over gegaan op Windows 10. Bij het opnieuw aanmaken van het account krijg ik na het intypen van de nodige gegevens de mededeling dat de server niet reageert.
Ik krijgen indruk dat het te maken heeft met de beveiliging. Is er iemand die dit probleem herkent ?
Doe je dat met Microsoft Edge? Probeer eens een andere browser.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door FransOorspronkelijk gepost door fkoopmansDe invoergegevens zijn juist. Het probleem treed op nadat ben over gegaan op Windows 10. Bij het opnieuw aanmaken van het account krijg ik na het intypen van de nodige gegevens de mededeling dat de server niet reageert.
Ik krijgen indruk dat het te maken heeft met de beveiliging. Is er iemand die dit probleem herkent ?
Doe je dat met Microsoft Edge? Probeer eens een andere browser.
Ik heb het ook geprobeerd vanuit het mail-programma "Increditmail" .
Het probleem is misschien dat het account op zeelandnet al gebruikt wordt.
Ik weet niet hoe het dan wel moet.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer